Ga naar inhoud


sateliet aanschaf


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,<P>ik heb gehoord dat het mogelijk is om een sateliet systeem te kopen die aardig wat amerikaanse zenders kan ontvangen, nu wilde ik weten wat hier van waar is en als dit waar is, wat voor systeem ik dan het beste kan kopen??<BR>gr. BB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wie heeft je die onzin verteld....?<BR>Is dus niet mogelijk.<P>Het enigste wat je kan doen is een systeempje hier te kopen, naar Amerika meenemen, daar opbouwen en....veel kijkplezier.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

't bestaat wel, maar is behoorlijk aan de prijs (Canal Digitaal droomt daarvan) en je hebt een vriendje in de USA Armed Forces nodig. Je kunt dan middels een Scientific Atlanta MPEG 1.5 PoverVU decoder de AFRTV zien en dat is echt Amerikanski...

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar voor een particulier iemand dus niet echt te doen???<BR>denk ik, wat raden jullie mij dan aan om aanteschaffen, misschien ook een goede winkel in omstreken amsterdam er bij<P>lavast bedankt he<P>gr. bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop Humax 5400, op dit moment de meest veelzijdigste receiver (vind ik). En deze wordt perfect ondersteund door mede hobbyisten. Schotel van 60 cm(astra) of groter (voor hotbird liefst 80 cm, omdat deze transponder met minder vemogen zendt).<BR>Als je meerdere satallieten wilt ontvangen kun je kiezen uit 2 opties: 1= dubbele LNB (voor astra en hotbird) of 2= Rotor zodat je lekker met dat ding kan zwiepen en meer kanalen ontvangt dan er passen in de Humax (en daar kunnen er 4000 in).<P>Betrouwbare winkel is o.a. <A HREF="http://www.***********/" TARGET=_blank>xxxxxxxx</A><P>Je kan daar op eenvoudige manier bestellen en het is de volgende dag al in huis. (prima service). Hier kan je je receiver al gepatcht bestellen, zodat de inwendige Irdeto module omgevormt wordt tot all-cam.<p>[ 27-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga je nu niet direct bannen maar voorlopig zul je alleen nog maar kunnen lezen op dit board.<BR>Ik ben het een beetje zat om voor sommige mensen kleuterjuffrouw te moeten spelen.<BR>Geen reclame en commerciele links in de forums lijkt me toch duidelijk!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar de opener van deze topic nog steeds geen antwoord op zijn vraag heeft gekregen het volgende:<BR>Je moet etc. naar minimaal 3 meter toe, dat is duur!<BR>Zelfs kun je in Afrika de Astra krijgen met een 6 meter, dus als je echt wil gaan kiken kost het je wel wat!<BR>Maar zoveel geld ...zoveel muziek, ja beste vriend het is mogelijk maar dan wel wat aanpasingen, kijk maar eens bij de settingslijst link om de juiste setting en het decodeer systeem te zien, dan word het een heel dure grap, de VS kanalen zijn speciaal voor de VS soldaten in Europa gemaakt en als je ziet bij die plekken wat voor apperatuur zij nodig hebben.....???<P>Gaarne sluit ik me aan bij Toxic(q), gelieve GEEN commerciele xxxxxx plaatsen, wel kan je een ton overmaken daar wij hard geld nodig hebben om dit board draaiende willen houden...dus?<p>[ 28-06-2001: Bericht aangepast door: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...