Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

Op veler verzoek, de Henksat Settings hebben eindelijk een eigen downloadpagina, de PLi Wiki-pagina is open voor de liefhebbers: Henksatsettings

 

De lijsten zijn zowel als zip-file te downloaden voor gebruik met Dreamboxedit, als ook de tar.gz-files voor wie een E1 box wil updaten via manual upload. Voor E2 staan er ook tar.gz files, maar deze zijn voor de E2 downloads vanuit de image, hier kunnen jullie verder niks mee.

Momenteel zijn de nieuwe E1 lijsten ook via de downloads beschikbaar, zie hiervoor latest PLi news op je box.

Voor E2 zullen ze snel online komen, dit heeft nou eenmaal wat meer werk nodig. Je kunt alvast wel de E2 zip-file(s) gebruiken met Dreamboxedit.

 

De zenderlijsten hebben al de datum van 1 december 2008, ik streef ernaar maandelijks een update uit te gaan brengen. In dat geval zal de naam altijd 1 december, 1 januari 1 februari etc. zijn.

De rotatinglijst is nog niet helemaal af, hier moet nog wel wat aan gebeuren. Hiervoor moet ik eerst wijzigingen aanbrengen in mijn opstelling(en). (bij voorkeur snel een DM8000 vanwege dubbele HD-tuners)

 

Momenteel zijn beschikbaar:

 

1. Astra 19.2

2. Astra 19.2 & Hotbird 13.0

3. Astra 19.2 & Astra 23.5

4. Astra 28.2 Astra 23.5 Astra 19.2

5. Astra 28.2 Astra 23.5 Astra 19.2 & Hotbird 13.0

6. Henksat Wavefrontier 28.2E – 12.5W

7. Henksat Rotating 45E – 45W

 

Veel plezier met de nieuwe lijsten.

 

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank voor alle moeite en compliment voor de professionele wijze waarop het op zo'n korte termijn op de PLi Wiki-pagina is ingericht!

Dreambox DM8000 rev 1.2 OpenPli 4.1
Visiosat Big Bisat, 7 x twin lnb Alps 28E-23E-19E-13E-7E-1W-5W
2 x EMP-Centauri P.168-W V2
Satlook NIT Color

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatPhoenix
Dank voor alle moeite en compliment voor de professionele wijze waarop het op zo'n korte termijn op de PLi Wiki-pagina is ingericht!


We hebben een goed team, maar bedankt voor deze eer namens het team.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de energie die in de settingslijsten gestopt wordt. Ik besef iedere keer weer dat het ff downloaden van de settings via downloadmenu van het image behoorlijk veel tijd bespaart.

 

En de maandelijkse update is helemaal klasse. Professioneel gewoon.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Voor E2 zullen ze snel online komen, dit heeft nou eenmaal wat meer werk nodig.


Voor de E2 boxen nu ook online.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je lijsten ook helemaal top alleen het lijkt alsof je niet alle arabische zenders in je arabic map heb zitten, en dan bedoel ik voornamelijk de FTA's, het grote deel. Kan iemand dit bevestigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...