Ga naar inhoud


[DM500HD] Nu ook teletekst via OpenPLi?


Gast

Aanbevolen berichten

Via via heb ik begrepen dat teletekst nu ook werkend zou zijn voor de DM500HD door een software update met een nieuwe kernel. De eerste update´s zouden voor een crash van de box hebben gezorgd, maar dat zou inmiddels verholpen moeten zijn. Is er iemand die het werkend heeft na de update?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ron1872
Zolang de eSata bug niet verholpen is, zal je inderdaad twee keer moeten flashen plus alle instellingen weer terug moeten zetten. Ik laat het voorlopig maar even zo, gebruik teletekst eigenlijk zo goed als nooit wink
Ditto, de box draait nu super stabiel (compliment Open-pli) dus ik wacht wel op een versie zonder de eSata bug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gekozen van eSata bigtwin, zoveel slaan we verder extern niet op, dus LAN is eigenlijk van de baan. Maar zoals tvr4ever eigenlijk al zegt: het draait nu super stabiel, dus even geen fratsen. Die ene bug halen ze er ook nog wel een keer uit, daar heb ik alle vertrouwen in wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Madshark
Weet iemand nog hoe je de blauwe achtergrond van NOS teletekst uit kunt krijgen ? (helaas even vergeten)


2x drukken op info of help toets.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...