Ga naar inhoud


[RE-8000HD] HDMI signaal valt weg


hanshcjmeyer

Aanbevolen berichten


Zondag avond had ik de zelfde probleem, heb de box en de tv aantal keren uit en aangezet echter niets hielp.

 

Ik was zo kwaad dat ik die BOX kon slopen, heb toch maar besloten om de digitenne uit de slaapkamer te halen en bij terug komst met digitenne, zag ik tot mijn verbazing dat de BOX weer beeld gaf. echt ONGELOOFLIJK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
Zondag avond had ik de zelfde probleem, heb de box en de tv aantal keren uit en aangezet echter niets hielp.

Ik was zo kwaad dat ik die BOX kon slopen, heb toch maar besloten om de digitenne uit de slaapkamer te halen en bij terug komst met digitenne, zag ik tot mijn verbazing dat de BOX weer beeld gaf. echt ONGELOOFLIJK.


@Amrabed: ik heb met andere HDMI-kabels, HDMI-poorten op TV en uiteindelijk een andere scherm (PC monitor met HDMI aansluiting gebruikt) vastgesteld dat het 'iets' hardware-matigs was met de Rebox. Bij mij trad het alleen op met een 'koude' Rebox. Na een half trad het probleem niet meer op.

De vervangende Rebox doet het prima. Nooit meer problemen met HDMI poort gehad.

Sat inst:

Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3)

3x Alps quad LNBs

4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch

Ontv:

HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121

SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI

TV: Samsung LE32C579

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hanshcjmeyer


@Amrabed: ik heb met andere HDMI-kabels, HDMI-poorten op TV en uiteindelijk een andere scherm (PC monitor met HDMI aansluiting gebruikt) vastgesteld dat het 'iets' hardware-matigs was met de Rebox. Bij mij trad het alleen op met een 'koude' Rebox. Na een half trad het probleem niet meer op.

De vervangende Rebox doet het prima. Nooit meer problemen met HDMI poort gehad.


Wat de HDMI betreft was dit tot nog toe ook bij mij een 1 malige weigering, hoop dat dit ook zo blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...