Ga naar inhoud


[DM500HD] Krijg pas lock na lange tijd.


Fazer1000

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn hele setje van draaibaar omgezet naar een multiblock met 4 sats.

Op de multiblock zijn 4 twin lnb's aangesloten met 2 Triax 4/1 switches. Deze zijn weer verbonden met een 500s en een 500HD.

Op de 500s werkt alles perfect.

De 500HD switch prima naar LNB 2,3 en 4 en krijgt meteen een lock. Switch ik naar LNB1 dan switch hij wel meteen daar naar toe (te zien aan een lampje op de switch), maar ik krijg pas een lock en beeld na 20 a 30 seconden.

Dan kan ik van kanaal wisselen op deze sat zonder probleem. Switch ik dan weer naar een andere LNB geen probleem. Weer terug naar LNB1 hetzelfde liedje, ontvangst pas na een lange tijd.

Uiteraard al opnieuwe geflasht met diverse images, maar allemaal hetzelfde probleem.

Het werkt even als ik een nieuw image erop heb gezet en dan een lijst inlaadt. Doe ik dan een reboot, is het probleem weer daar.

Ik heb de boxen ook al een keer gewisseld om de LNB's,kabels en de switches uit te sluiten. Het zit dus ergens in de DM500HD.

Wie weet raad?

DM500HD, DM500S, Triax 88cm schotel met MultiBlock op 13,19,23 en 28 graden en twee Triax switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze heb ik al meerdere keren vergeleken, en moeten goed staan.

Ik heb de box nu teruggebracht naar de winkel. Ze gaan kijken of ze het probleem kunnen reproduceren.

Blijft het probleem daar ook, dan gaat deze terug naar de importeur.....

Ben ik hem denk ik enkele weken kwijt.

DM500HD, DM500S, Triax 88cm schotel met MultiBlock op 13,19,23 en 28 graden en twee Triax switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...