Ga naar inhoud


[MVision] ervaring MVision HD300 Combo


Gast yuppie

Aanbevolen berichten

Hoi.

Ik ..wil morgen de MVision HD300 combo gaan halen,omdat deze ook cardsharing ondersteunt,en slechts 219 euro kost.

Heeft iemand deze en wil die zijn ervaring delen?

 

mvg yuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

toch gekozen voor de mvision HD300 combo net.

deze ondersteund(met nieuwste software)cccam

hd kanalen,zonder problemen.

zit ook dvb-t in,maar die nog niet geprobeert.

mooi doosje,alleen de ab ziet er een beetje goedkoop uit.

 

software update via usb..1 minuut werk.

kanalen sorteren..kinderlijk eenvoudig.

 

kortom..blij dat ik hem gekocht heb...tot nu toe.

nu nog kijken welke zenders hd zijn,en op welke sateliet ze zitten.

 

grt yuppie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ben nog ff aan het spelen..via de laptop,want tja vrouwtje wil haar series zien..pffff haha.

Ik zou wel een net versie nemen..prijs die ik betaald heb is 229 euro en ik kreeg een digitenne antenne en smartkaart er gratis bij.

 

ik laat je weten,zodra ik verder ben met het apparaat.

 

grtjs yuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu de hele avond naar digitenne gekeken(zat een werkende smartkaart bij)en het beeld was erg mooi,zonder 1 keer een storing te zien.werkt geweldig,met bijgeleverde antenne.

 

dus digitenne is goedgekeurd voor zover.

 

vrouwtje gaat zo naar bed,dus gaan we ff het satelliet gebeuren testen.

 

wordt vervolgd.

 

mvg yuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ReneBee
Bedankt voor je eerste indrukken. Ik zelf ook aan de HD300 Combo (zonder net)te denken.
Weet je al of je meer dan 1 favorieten-lijst kunt aanleggen?
René.


je kan er 8 fav lijsten in kwijt...ter info

grt yuppie
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vandaag aan het stoeien geweest.

Het beeld is bijzonder goed,zowel sd als hd.

 

de kaarlezer leest(met de laatste software)gewoon de tvv en cd kaart,en ook de digitenne(conax) kaart.

hij vindt 29 digitenne zenders en een berg radio.

 

je kan er softcam files inporteren via usb en ook je cccam file gaat er moeiteloos via usb.

even als de software update.

wel even opletten(heb ik ergens gelezen,dus doe ik dat maar)dat je met updaten,de netwerk stekker eruit haalt.

 

cccam werkt wel,maar is "nog"niet te kijken...om de zoveel minuten een freez,waarna hij weer verder gaat.

 

vandaag de verkoper daarover gesproken,die op zijn beurt direct(ik was erbij)contact heeft gezocht met MVision.

Bleek een bekend euvel,wat ze nu met prioriteit gaan oplossen.

hij werkt dus niet met een cccam 2.14 server.

 

zal vanavond even opnemen via usb en kijken hoe hij dat doet.

 

wordt vervolgd.

 

mvg yuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mallorca

Hoop dat ze snel komen met de nieuwe cccam versie.

Heb m`n Mvision S5 de deur uitgedaan voor de nieuwe hd300 net met cccam. dacht voor 195 euries mooi twee vliegen in een klap te hebben gedaan. Hd en cccam! De S5 heeft immers alleen radegast protocol voor cs. Cccam heeft veel meer te bieden, maar dan moet ie wel goed werken. Dus snel opdaten naar 2.1.14 versie aub.

Draai nu de 4.68 firm met ingeboude irdeto2 emu. Kan dus toch nog iets meer canal digital ned. kijken dan alleen m´n basispakket met het orginele kaartje.

 

Grts safariman,

Mallorca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Sinds een paar dagen in het bezit van deze ontvanger.

voor €220 gekocht incl. digitenne smartcard en antenne.

 

Het valt me niet tegen deze ontvanger. Direct de gxmax 4.70 FW geinstalleerd. Geen idee wat het verschil zou moeten zijn met de originele FW. Mogelijk dan iemand dat wel weet?

 

In vergelijk met mijn Homecast HS8100 zie ik geen verschil in beeld kwaliteit. Prima in orde dus.

Alle basics werken naar behoren.

De interne kaartlezer leest zowel de digitenne smartcard als de canaldigitaal smartcard, en weet in combinatie met een CAM in één van de CI slots goed te fuctioneren. Het opnemen werkt ook prima (ik gebruik een usb-stick). Alleen is het me nog niet gelukt op te nemen met de DVB-S2 tuner, en te kijken met de DVB-T tuner. Moet wel mogelijk zijn dacht ik.

Iemand die hier meer over weet?

 

Via mvision.tv en gxmax is er een shitload aan progjes beschikbaar voor de HD300, van channel editors tot de gebruiksaanwijzing in PDF, echt een aanrader hier even te kijken.

 

De lan aansluiting heb ik nog niets mee gedaan. Eerst maar wat meer lezen over de mogelijkheden. Ik heb daar nul ervaring in. Weet iemand een goede wiki hiervoor? met een duidelijke uitleg over cccam, cs, etc.

 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...