Ga naar inhoud


Ziggo, UPC, KPN, of Tele2 news-servers


LAURO2008

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik will graag downloaden van Ziggo, UPC, KPN, of Tele2 newsservers zonder beperkingen.

 

Welke internet cable pakket (internet+phone) is meer goedkoop?

 

De snelheid download is niet een probleem: 4,8 of 10 is ook goed.

 

Ik heb Ipact ADSL maar het is niet goed.

 

Bedankt ;-)

Clarke Tech 4100 HD plus | Gibertini 104 cm | Black Ultra | Diablo 2 | Clarke Tech HH 390 | 75° E - 58° W | Optoma HD25E 3D  Samsung 55' 6700 | MED600X 3D | PS3 slim | Denon X3000| JBL ES 100 | JBL ES 25 C | JBL ES 20 | JBL ES 150 P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neem gewoon een accountje erbij van eweka ofzo.

Al die newsservers hebben beperkingen.

De retentie is vaak maar 30 dagen en je hebt groepen die ze niet ondersteunen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, en een betaalde newsserver heeft vaak 99,99% complete pakketjes met een retentie van 300+ dagen. Dus ook oudere posts blijven dan gewoon te verkrijgen.

 

Een newsserver abootje heb je al vanaf 4,95 p/m ofzo...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

bedankt @kaelem + @ozzo !!!

 

Ik heb een Eweka accountje maar de snelheid is zoals Ipact connectie (2.0 Mbps) omdat de Fritzbox modem is digitaal een omdat ik woon 4.3 km uit van Ipact internet spot.

 

Mag ik downloaden van KPN of Tele2 newsgroup zonder beperkingen? Ziggo heft een pakket met newsgroup ongelimiteerd maar het is te duur.

 

 

Clarke Tech 4100 HD plus | Gibertini 104 cm | Black Ultra | Diablo 2 | Clarke Tech HH 390 | 75° E - 58° W | Optoma HD25E 3D  Samsung 55' 6700 | MED600X 3D | PS3 slim | Denon X3000| JBL ES 100 | JBL ES 25 C | JBL ES 20 | JBL ES 150 P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij eweka gebruikt om te downloaden is dat toch goed.

Daar heeft je isp niets mee van doen.

Het enige dat ze je op kunnen leggen is een FUP oftewel fair use policy.

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem
Als jij eweka gebruikt om te downloaden is dat toch goed.
Daar heeft je isp niets mee van doen.
Het enige dat ze je op kunnen leggen is een FUP oftewel fair use policy.


Dat is wat Ipact zei. FUP is een risiko

En dat is de bericht van TELE 2 met mij address:

Voor de opgegeven locatie gegevens kan geen actieve telefoon dienst bepaald worden.

Zo Ik kan niet UPC, TELE2, IPACT, hebben.
Ziggo is te duur.

Mag ik van KPN server dowloaden unlimited? No FUP

Bedankt

Clarke Tech 4100 HD plus | Gibertini 104 cm | Black Ultra | Diablo 2 | Clarke Tech HH 390 | 75° E - 58° W | Optoma HD25E 3D  Samsung 55' 6700 | MED600X 3D | PS3 slim | Denon X3000| JBL ES 100 | JBL ES 25 C | JBL ES 20 | JBL ES 150 P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LAURO2008
Origineel bericht van: kaelem
Als jij eweka gebruikt om te downloaden is dat toch goed.
Daar heeft je isp niets mee van doen.
Het enige dat ze je op kunnen leggen is een FUP oftewel fair use policy.


Dat is wat Ipact zei. FUP is een risiko

En dat is de bericht van TELE 2 met mij address:

Voor de opgegeven locatie gegevens kan geen actieve telefoon dienst bepaald worden.

Zo Ik kan niet UPC, TELE2, IPACT, hebben.
Ziggo is te duur.

Mag ik van KPN server dowloaden unlimited? No FUP

Bedankt



Ik download via Telfort met een Eweka account regelmatig 200GB per week, heb nog nooit problemen gehad.

FUP zou ik me niet zo druk om maken zolang je geen ftp server hebt.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Origineel bericht van: LAURO2008
Origineel bericht van: kaelem
Als jij eweka gebruikt om te downloaden is dat toch goed.
Daar heeft je isp niets mee van doen.
Het enige dat ze je op kunnen leggen is een FUP oftewel fair use policy.


Dat is wat Ipact zei. FUP is een risiko

En dat is de bericht van TELE 2 met mij address:

Voor de opgegeven locatie gegevens kan geen actieve telefoon dienst bepaald worden.

Zo Ik kan niet UPC, TELE2, IPACT, hebben.
Ziggo is te duur.

Mag ik van KPN server dowloaden unlimited? No FUP

Bedankt



Ik download via Telfort met een Eweka account regelmatig 200GB per week, heb nog nooit problemen gehad.

FUP zou ik me niet zo druk om maken zolang je geen ftp server hebt.


Bedankt @paqbro maar ik heb 1.0 Kbps snelheid met Telfort met mijn address. Dit is de bericht:

Maximale snelheid
Telfort internet heeft een maximale downloadsnelheid tot 20 Mb/s en een uploadsnelheid tot 1 Mb/s. Deze snelheden liggen in de praktijk wel eens lager. De maximale snelheid die u kunt behalen is afhankelijk van een aantal externe factoren. Deze factoren kunnen voor vertraging zorgen:

De kwaliteit en de afstand van de koperlijn van uw huis tot de wijkcentraleDe kwaliteit en de lengte van de kabels tussen uw modem/router, uw computer en het ISRA-puntUw hardware, zoals modem en computer. Verouderde apparatuur kan uw snelheid omlaag halen.Instellingen in uw computer of netwerkUw draadloos netwerk. Plaats het modem zo dicht mogelijk bij uw computer.Drukte op het internet, internationale bandbreedte en de capaciteit op het binnenlandse ADSL-netwerkMocht u in de praktijk een lagere snelheid ervaren dan is dat dus niet altijd te wijten aan de snelheid van het abonnement. Genoemde snelheden zijn een indicatie waaraan geen rechten ontleend kunnen worden.

Clarke Tech 4100 HD plus | Gibertini 104 cm | Black Ultra | Diablo 2 | Clarke Tech HH 390 | 75° E - 58° W | Optoma HD25E 3D  Samsung 55' 6700 | MED600X 3D | PS3 slim | Denon X3000| JBL ES 100 | JBL ES 25 C | JBL ES 20 | JBL ES 150 P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...