Ga naar inhoud


70 IPTV kanalen


D_liver

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: DaVito
Heb em erin gezet en zie de lijst ook in de lijst maarr krijg geen beeld ik draai met fr 09.4754
moet er nog meer ingesteld??


Nope als je via Sateliet - IP_channel kunt selecteren zou het moeten werken ( ik heb de laatste 48xx fw erin )

Hier werkt het alles wel afhankelijk van je bandbreedte op je dsl lijntje natuurlijk

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem hier met 0.9.4829 draaiend echter slechts een handje vol (FTA's ?) lijkt het te doen en die zijn via de schotel in een betere kwaliteit te ontvangen (ITV, Channel 4, BBC, ZDF,....).

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens BBC1. Je moet wel even wachten, dan komt eerst het geluid, weer een paar seconden daarna komt het beeld.

 

Als dat niet werkt bij jou, dan werkt het helemaal niet. Je moet dan de installatie opnieuw doen, of je hebt vergeten te herstarten.

 

Ik heb een paar zenders geprobeerd, maar ik krijg haast nergens beeld. Waarschijnlijk zijn het grotendeels gecodeerde kanalen.

 

Kan iemand vertellen hoe deze zenders 'in kleur' te krijgen?

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het wel aan de gang, maar is die 200 kanalen lijst niet een lijst die hier al eerder rond vloog?

 

daar deed niks het praktisch van. ik heb nu de lijst van 70 draaiende en hoor graag of er mensen zijn die de lijst van 200 draaiende hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...