Ga naar inhoud


[DM800HD] Hoe epg.dat naar USB verplaatsen?


Kowalski

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik gebruik de laatste OpenPLi die enige dagen terug een kernelupdate heeft gehad naar volle tevredenheid, dus complimenten aan het PLi team. De USB stick werkt ook goed. Ik heb de picons op USB gezet in directory /picon en dat werkt ook goed. Tevens gebruik ik al enige tijd de Rytec EPG. Nu heb ik een epg.dat file op de harddisk van 6 MB groot en nu zie ik soms bij het zappen de tandwielen enige tijd draaien omdat de harddisk moet opspinnen waardoor je zo'n 10 seconden moet wachten.

 

Vraag: is er een mogelijkheid de epg.dat naar de USB te verplaatsen, zodat deze wachttijd wordt verkort?

In de diverse instellingen in PLi en de Rytec plugin kan ik nergens de mogelijkheid terugvinden om bijv. de USB te kiezen.

 

Bij voorbaat dank voor een eventuele oplossing.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK duidelijk. Dus als je opnieuw opstart wordt de epg.dat wel gebruikt, neem ik aan? Dan zal dat de reden zijn van de lange wachttijd bij het zappen na het opstarten.

 

Is er desondanks een mogelijkheid om hem naar USB te verplaatsen om in dat geval de opstarttijd te versnellen?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
OK duidelijk. Dus als je opnieuw opstart wordt de epg.dat wel gebruikt, neem ik aan? Dan zal dat de reden zijn van de lange wachttijd bij het zappen na het opstarten.


Nee, de epg.dat wordt ingeladen tijdens het starten, lang voordat je beeld hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...