Ga naar inhoud


ts files -> dvd-video


Menneke

Aanbevolen berichten

Wat is een eenvoudige manier om van opgenomen .ts files een DVD-video te maken?

 

Bedankt.

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Menneke
Wat is een eenvoudige manier om van opgenomen .ts files een DVD-video te maken?

Bedankt.


Wat is het voordeel daarvan? Je kan de .ts files toch gewoon afspelen zonder daar een video van te maken?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro4
Wat is het voordeel daarvan?

Beetje vreemde reactie. Waarom moet ik mijn vraag verantwoorden? Als ik nu graag een standaard DVD-video wil maken, mag dat toch wel?

Aan de anderen: bedankt voor de antwoorden. Ik ga dit eens bekijken!

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: Pedro4
Wat is het voordeel daarvan?

Beetje vreemde reactie. Waarom moet ik mijn vraag verantwoorden? Als ik nu graag een standaard DVD-video wil maken, mag dat toch wel?

Aan de anderen: bedankt voor de antwoorden. Ik ga dit eens bekijken!


Is helemaal geen vreemde reactie. Ik vindt jou reactie vreemd. Ik dacht waarom wil hij een dvd video omdat de dreambox gewoon ts files kan afspelen.
Ik dacht misschien is dat beter of makkelijker en misschien kan ik er iets van leren. Maar goed. Het beste ermee.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro4
Ik vindt jou reactie vreemd.

En ik vind jouw Nederlands vreemd :-)
Origineel bericht van: Pedro4
Ik dacht waarom wil hij een dvd video omdat de dreambox gewoon ts files kan afspelen.

Ik heb toch niet gezegd dat ik deze bestanden wou afspelen via een Dreambox? De bedoeling is om een opname aan vrienden te geven.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: Pedro4
Ik vindt jou reactie vreemd.

En ik vind jouw Nederlands vreemd :-)
Origineel bericht van: Pedro4
Ik dacht waarom wil hij een dvd video omdat de dreambox gewoon ts files kan afspelen.

Ik heb toch niet gezegd dat ik deze bestanden wou afspelen via een Dreambox? De bedoeling is om een opname aan vrienden te geven.


Een duidelijke vraag stellen is hier best belangrijk. Dat geeft hier het beste resultaat.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro4
Een duidelijke vraag stellen is hier best belangrijk. Dat geeft hier het beste resultaat.

Wat begrijp jij dan niet in de zin: "Wat is een eenvoudige manier om van opgenomen .ts files een DVD-video te maken" ?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: Pedro4
Een duidelijke vraag stellen is hier best belangrijk. Dat geeft hier het beste resultaat.

Wat begrijp jij dan niet in de zin: "Wat is een eenvoudige manier om van opgenomen .ts files een DVD-video te maken" ?


Ik stop met deze discussie. Daar is dit forum niet voor.
De groeten en het beste.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Ik zou dan voor Videoredo TV Suite gaan, de nieuwste versie kan ook H264 (MPEG4) aan.

Uiteindelijk is het deze VideoRedo TV Suite geworden. Werkt prima. Bedankt voor de tip!

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...