Ga naar inhoud


SECA met ASTON CAM?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg geen antwoord, daarom nog maar eens...<BR>Met SECA ben ik een 100% groentje, gelieve me dus te verontschuldigen als ik 'er naast' ben...<BR>Kan iemand me helpen?... Ik gebruik een GW en geluk er absoluut niet in ook maar 1 Mediaguard zender korrekt te decoderen...ofwel pixelisatie ofwel in 't geheel geen toegang!!! <BR>Op mijn Nokia 9600 wordt de Aston CAM (v1.05) perfect gedetecteerd en ik heb wél de 'rights' voor de verschillende paketten, maar... toch geen beeld??????......<BR>Ik probeerde al verschillende files en keys, maar niets helpt!!!<BR>Kan iemand me helpen aub, aub, aub...<BR>Héél veel dank bij voorbaat!<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zou moeten lukken met een nokia 9600, en de gepatchte versies van dvb-2000. als je een originele versie van dvb2000 in je nokia hebt staan zal je ci cam waarschijnlijk niet goed worden geinitialiseerd. de oplossing is gelukkig simpel, haal even een gepatchte versie op bij dr.hans (www.drhans.org).<BR>heb je een 1.03 astoncryptcam, zorg er dan voor dat er niet meer dan 7 ?? (of 9????) providers op je kaartje staan.<BR>nogmaals, het zou absoluut geen probleem moeten zijn !<BR>succes,<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...