Ga naar inhoud


CD HD abbonement


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Gerard,

Je bent nog psositief over C + maar het is toch erbarmelijk wat ze leveren. Daarbij dat steeds de prijs verder wordt opgeschroeft nu weer € 10 erbij voor een simpel abo'tje.

Te gek voor woorden.

 

duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

batuurlijk hebben we het over € 10,00 per kaart maar misschien ben jij wel heel rijk en kun jij dat betalen voor een abotje betaal je nu al €79.

 

het is €10 hier en € 10 daar.

 

straks als we de nieuwe regering hebben en alles weer omhoog gaat dan hoop ik niet dat je moppert wij het zijn toch maar € 100, per dag meer belasting

duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat de prijs € 79,00 gaat woreden voor de oude klanten. en daar bedoel ik mee dat je zelfs dit pakket niet meer kunt aanschaffen. Je zult dus wel een duurder abo'tje moeten nemen.

Waar is de tijd dat het bog 19,95 en dan in guldens was

duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf meestal rustig als het om de kritiek op CD gaat. Maar ook nu ontkom ik er niet aan.

In de nieuwsbrief van mei staat dat STD en STP abbos die nog een oude kaart hebben een nieuwe kaart (met HD Ned1,2 en 3)kunnen krijgen (gratis) als je je abbo iets uitbreid.

 

Die afkorting alleen al: STD en STBP worden op de site niet gebruikt.(natuurlijk STPB = Settopboxpakket dat weet ik als sat.fannaat ook wel)

Maar de site is 1 Trage grote misleiding om je over te halen om andere abo's te nemen.

-- Kies je abbonnementen omdat je daar wel iets over wilt lezen, kan je bij die keuze alleen maar je abbo wijzigen.

-- Wil je iets weten over Zenderpakketten dan moet je bij Zenders kijken.

 

Hoe krijg je het bij elkaar gebracht. er zijn geen woorden voor. crazy

 

 

VU+ Duo met VTI3.1 image

+ Rotor Moteck SG2100 - Schotel Triax 88cm

+ Triax 78cm met 4xLNB (Disecq)

======== wie het weet mag het zeggen ======

Link naar reactie
Delen op andere sites

Navraag gedaan bij CD+.Dit schrijven ontving ik van CD+.

_______________________________________________________________

In uw email vraagt u naar de uiteindelijk abonnementskosten ten aanzien van uw aanbieding. Deze kosten zijn afhankelijk van de keuzes die u maakt. U kunt namelijk van het Set Top Box-pakket overstappen op het Basispakket of het Familiepakket. Het Basispakket kost maandelijks 9,95 EUR, het Familiepakket 14,95 EUR. U kunt daarbij dan wel de eerste zes maanden gratis gebruik maken van het HDTVpakket.

 

Overigens geeft u aan geen interesse te hebben in het hardware aanbod. Dit hardware aanbod zit standaard bij de actie. Een bijbetaling is dus ten alle tijden van toepassing bij deze aanbieding.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website xxx.canaldigitaal.xx/servicexxx

_______________________________________________________________

 

Het gaat mij teneerste om op welke kosten p/m ik zit over een jaar, het HD aktie abo van na 5 maand gratis voor €5,00 p/m blijkt doodleuk minimaal €14,95 p/m te moeten kosten. maar tevens dat jij bij afsluiten van dit HD abo ook voor bepaalde bruikleen €149,00 moet afrekenen.Nu ben ik helemaal HD klaar met betere apparatuur dan de bruikleenset van CD+ maar moet dus tevens toch nog even €149,00 storten.Ik vind de opmaak van de mailing en op de site van CD+ betreffende de HD aktie door CD+ op zijn minst misleidend.

Lijkt mij beter om maar een SKY HD abo te nemen via onze oosterburen.

Homecast HS 8100/echostar pvr 5020/archsat 1x duo inderto lnb/1x alps lnb/aston 1.07/mediagard module/Canaldigital module.

astra1,2,3/hotbird/eutelsat/nilesat/hispasat/atlanticbird1,2,3/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breid je je abbo uit naar basis+hd.

Gaat je idd 15 euro per maand kosten, je krijgt dan niets gratis maar hoeft ook geen hardware al dan niet in bruikleen van ze te nemen en je hoeft er dus ook niet voor te betalen.

Word dan wel 15 euro per maand dan.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...