Ga naar inhoud


CD HD abbonement


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben van plan om over te stappen van het CD basispakket naar het HD pakket. Nu zie ik op de Canal digitaal website dat het HD pakket 5 euro kost.

Op dit moment wordt er reclame gemaakt op TV voor HD TV via Canal digitaal waarbij 15 euro wordt genoemd?

 

Wat is nu waar en hoeveel kost het me als ik alleen het HD pakket wil kijken? Of is het misschien verplicht om ook minstens het basis pakket te hebben?

Ik heb weinig zin om met canal digitaal te bellen a 0,15 euro per minuut omdat hun website zo onduidelijk is.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De vraag is echter, indien je het HDTV-pakket neemt of het verplicht is tevens het basis-pakket te nemen.

Uit de omschrijving van het HDTV-pakket op de website van Canal Digitaal valt dat nergens uit op te maken en wordt geïmpliceerd dat dit een pakket is dat je los kunt nemen:

Citaat:
Met het HDTV-pakket geniet u voor slechts 5 euro per maand van alle HD-zenders van CanalDigitaal.
Citaat:
Welke zenders ontvang ik met het HDTV-pakket?

U ontvangt alle zenders uit het

* HDTV-pakket

* de vrij te ontvangen zenders

Als je al een basispakket hebt, heb je uiteraard wel te maken met een contractduur.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch maar even met CD gebeld. Het HD pakket is inderdaad een toevoeging op het basispakket. Het is dus niet mogelijk om enkel het HD pakket te nemen.

Wat mij betreft mag de website daar wel wat duidelijker in zijn.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Iron Maiden
Ik heb toch maar even met CD gebeld. Het HD pakket is inderdaad een toevoeging op het basispakket. Het is dus niet mogelijk om enkel het HD pakket te nemen.
Wat mij betreft mag de website daar wel wat duidelijker in zijn.

Ai, dat is dan inderdaad een domper. Dus voor slechts 5 euro per maand geniet u NIET van alle HD-zenders van Canal Digitaal. crazy

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67

Ai, dat is dan inderdaad een domper. Dus voor slechts 5 euro per maand geniet u NIET van alle HD-zenders van Canal Digitaal. crazy


Niet erg duidelijk inderdaad.
Duidelijker had bijvoorbeeld geweest ...
Voor 5 euro meer per maand geniet u van alle HD zenders.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel, alleen geen Animal Planet en Nickelodeon omdat deze niet in HD is. Wel extra HistoryHD,BravaHD en de beide Vlaamse zenders in HD.

 

Dus het principe is hetzelfde, van een kaart ( welke dan ook ), kan je HD erbij nemen. Dan heb je dus HD + jouw oorspronkelijke kaart. In geval van settop, is deze aangevuld met HD meer dan basis abo. Maar, basis + HD is natuurlijk meer dan settop + HD.

 

Bij mij is het voordelig omdat ik de settop als tweede kaart heb en dus met HD erbij is het 6 euro ( ik moet wel de basis abo aanhouden, anders heb ik geen recht op settop voor 1 euro )

 

Groetjes,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
De vraag is echter, indien je het HDTV-pakket neemt of het verplicht is tevens het basis-pakket te nemen.
Uit de omschrijving van het HDTV-pakket op de website van Canal Digitaal valt dat nergens uit op te maken en wordt geïmpliceerd dat dit een pakket is dat je los kunt nemen:
Citaat:
Met het HDTV-pakket geniet u voor slechts 5 euro per maand van alle HD-zenders van CanalDigitaal.
Citaat:
Welke zenders ontvang ik met het HDTV-pakket?
U ontvangt alle zenders uit het
* HDTV-pakket
* de vrij te ontvangen zenders

Als je al een basispakket hebt, heb je uiteraard wel te maken met een contractduur.


Je kan ook alleen het HD only pakket nemen voor 5 euro per maand zonder basis heb ik ook

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...