Ga naar inhoud


hardware verschillen nieuwe mainboards rev v2.3


dirk28

Aanbevolen berichten

vanaf de batch maart worden de vu,s geleverd met nieuwe mainborden v 2.3 en vanaf mei ook met een zwarte afstandsbediening. ik heb ook even naar de hardware verschillen

gekeken maar er zijn wel diverse veschillen te zien andere type nr,s van ic,s en een andere print layout,

maar weet er iemand of dit ook een verbetering is,of zou deze

wijziging non public zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sinds 2 dagen een tweede Vu+ box aangeschaft. deze is inderdaad met een zwarte afstandbediening geleverd (verder exact zoals de oude witte AB).

 

Ik merk dat de mkv's haperen bij deze mei-versie van de Vu+. Dat was niet het geval bij de eerste Vu+ (maart versie).

 

ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!

 

 

Vu+ Duo HD, VTI-Image

Samsung EcoGreen 1.5 TB

Wavefrontier T90 (13°E / 19.2°E / 23.5°E / 26°E / 28.2°E)

Triax 110 (7°W)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SimplySam
Ik heb sinds 2 dagen een tweede Vu+ box aangeschaft. deze is inderdaad met een zwarte afstandbediening geleverd (verder exact zoals de oude witte AB).

Ik merk dat de mkv's haperen bij deze mei-versie van de Vu+. Dat was niet het geval bij de eerste Vu+ (maart versie).

ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!



Ik denk dat het haperen meer met de nieuwe drivers en software te maken heeft dan met een nieuw mainboard, maar kan het mis hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefan.wolfrum
kostenbesparing?
toen ik in die wereld werkte was dat de voornaamste drijfveer.
zelfde functie met minder kosten maken.


ja ,wat mij wel gelijk opvalt is de beeldkwaliteit via de component video uitgang op hd zenders, zitten er hele kleine dunne rasterlijntjes in het beeld [ op de hdmi uitgang is het wel goed]
ik heb dat getest met verschillende images dus dat maakt niet uit.
maar er word ook een andere videoprocessor gebruikt in die v 2.3 boarden dus vandaar misschien de verschillen of
misschien heeft het een driverupdate nodig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: carlo666
Ik denk dat het haperen meer met de nieuwe drivers en software te maken heeft dan met een nieuw mainboard, maar kan het mis hebben.

Ik hoop dat dat idd een kwestie van drivers is!

Ik zal in ieder geval een paar mkv's op beide Vu's proberen te draaien en kijken of er verschillen te merken zijn. De maart-versie Vu mocht ik alleen ff gebruiken en heb hem niet meer thuis. Ik weet dus niet zeker of de MKV's die nu bij mijn Vu (mei-versie) haperen ook dat doet bij de oudere versie Vu. Eerst nog ff goed testen.. wordt vervolgd.

Vu+ Duo HD, VTI-Image

Samsung EcoGreen 1.5 TB

Wavefrontier T90 (13°E / 19.2°E / 23.5°E / 26°E / 28.2°E)

Triax 110 (7°W)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...