Ga naar inhoud


joran v/d sloot nu echt in de problemen


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: metoo
tegen justitie glashard ontkennen en dan tegen de moeder zeggen dat je er alles van weet en dat voor 250000 dollar willen vertellen, alleen daarvoor mag hij van mij al levenslang in Peru zitten.
zal mij benieuwen wat hij verzind om daar weg te komen


De moord in Peru zal denk ik makkelijker bewezen kunnen worden of hij het gedaan heeft. Als hij haar echt heeft geslagen dan moet dit nog aan zijn lichaam (verwondingen) te zien zijn. Zo snel verdwijnen deze niet.

Van de chantage weet ik het niet. Het verhaal van hem en NH is wereldwijd bekend en er kunnen gemakkelijk andere figuren zich hebben uitgegeven voor Van der Sloot. Voor mij is de Amerikaanse aanklacht tegenhem nog niet overtuigend.
Wat bij NH nog steeds vergeten wordt is dat zij zelf had aangegeven dat zij weg wilde bij haar moeder en haar vriend. En vreemd genoeg hoor ik daar nooit meer iets over.

Hoe wereld vreemd deze gast is, ik wil wel dat het hem echt bewezen kan worden dat hij het gedaan heeft. Wordt hij veroordeeld en hij heeft het niet gedaan, dan blijft er nog de echte moordenaar(s) vrij rond lopen. Van deze gedachte en mogelijkheid huiver ik van.
Maar een goed forensisch onderzoek in Peru moet heel veel duidelijkheid kunnen brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Hoe wereld vreemd deze gast is, ik wil wel dat het hem echt bewezen kan worden dat hij het gedaan heeft. Wordt hij veroordeeld en hij heeft het niet gedaan, dan blijft er nog de echte moordenaar(s) vrij rond lopen. Van deze gedachte en mogelijkheid huiver ik van.
Maar een goed forensisch onderzoek in Peru moet heel veel duidelijkheid kunnen brengen.
Zijn vader kon dit keer t lijk niet weg maken want hij is overleden.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor/zie net het nieuws op Nederland. Blijkt dat Joran al een deel van het afpersingsgeld had ontvangen.

VS vraagt om uitlevering, maar verwacht niet dat het zal gebeuren ivm de moord.

 

Die knaap heeft in de VS al probleem één definitief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk trappen de Peruanen hier niet in

 

bron telegraaf

 

Nederland en Peru praten al over uitwisseling

DEN HAAG - Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een verdrag dat de uitwisseling van gevangenen regelt. Zo'n zogeheten WOTS-verdrag kan van belang zijn voor Joran van der Sloot als hij in Peru veroordeeld zou worden voor moord op de Peruaanse Stephany Flores. Van der Sloot kan daarvoor 25 jaar celstraf krijgen.

 

greetz

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Dat afpersingsgeld is vast om die reden betaald. Zodat ze hard bewijs hebben van afpersing, en ze hem daarmee kunnen opsluiten.

Heel typisch dat dit gelijk loopt met die moordzaak in Peru!


Inderdaad heel typisch. Anderzijds hebben ze in Peru geen openbare jury, maar "regelt" de rechtbank de straf.

Met het Amerikaans rechtssysteem en een openbare jury, zal de jury (in het achterhoofd NH) ietsje zwaarder oordelen. Zou Joran nog vrijkomen in Peru, dan zal hij in Amerika ook geen fijn leven krijgen. Hij mag van geluk spreken dat de jury de strafmaat niet bepaald.

Alleen het aantal maanden voorarrest in Peru voordat ie daar eventueel vrijgesproken wordt kan al tot 9 maanden oplopen. Met wat ik her en der lees over de overleefkuilen, trekt ie het never.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast privatos

Het is te hopen dat Joran in Peru zijn straf uit mag zitten.

Alléén in een celletje in Nederland met een TV en Radio en misschien weer een boek, is het toch fijner dat hij met tientallen ander cornuiten lekker in een kooi van het Zuid-Amerikaans weertje kan genieten.

Enigste nadeel is misschien, dat Joran's sterretje na een tijdje een rondje is geworden. Maar, wie een ander naait wordt zelf genaaid.

 

Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terror Jaap werpt zich op zijn blog op als de nieuwe Peter R de Vries, maar dan met echte cowboy muts (met van die peruaanse flapjes) en wat kiloos zwaarder.

 

In het blog staat dat hij al een tijdje bezig is geweest met de ontmaskering van Joran om zijn eigen naam te zuiveren na het 'Gouden Kooi' debacle waardoor hij zware negatieve reacties kreeg op zijn optreden aldaar. Verder geeft hij aan dat door de gouden kooi hij veel ervaring heeft opgedaan om mensen te manipuleren en heeft dat ook in de praktijk gebracht bij Joran.

 

Tja... wat moeten we daar nou weer van denken..

 

http://www.terrorjaap.nl/

Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne

HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad ook bang dat de beweegreden van Meneer Terror niet geheel zo is zoals hij op dit moment doet overkomen in de media. Het mes snijd voor hem aan twee kanten.

 

 

Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne

HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mogen ze hem uitwisselen, nadat hij minstens 5 jaar in Peru heeft gezeten, al dan niet in voorarrest.

 

Ik denk dat hij als heel ander mens hiernaartoe zal komen.

 

Mits hij schuldig is natuurlijk, maar alles lijkt er nu op te wijzen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitwisselen??

met wie dan

zo'n panfluitspelersgroep

die irritant op straat aanwezig is

of een peruaanse prostituee

of wil TERROR JAAP naar peru

alleen gaat dat niet lukken met die cessna waar ik Joran net in zag (net iets teveel gewicht)

nee hoor

laat dat rotjong daar maar lekker zitten en boeten voor z'n daden

saludos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...