Ga naar inhoud


[DM500HD] Niet-ondersteund videoformaat


GVW1

Aanbevolen berichten

Heb hier een DM500HD staan. Net nieuw ontvangen en ik sluit deze aan via de scart alles in orde.

 

Doe ik dit via de HDMI ingang (ook na opnieuw flashen met de laatste versie van Pli van vandaag.) dan geeft de TV "Niet-ondersteund videoformaat).

 

Het betreft een Philips 32PFL5604H/12 met de laatste firmware upgrade (heb ik a.d.h.v. dit voorval doorgevoerd).

 

Is er een oplossing om de TV i.c.m. de DM500HD toch goed te laten werken ?

 

Met een DM800 die ik er normaal aan heb is er geen enkel probleem.

 

Groeten,

GVW

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg dit ook soms te zien op mijn 32PF9966. Wat ik dan doe is op de afstandbediening op OK drukken zodat ik alle inputs zie (dus DVI, SCART etc) en dan selecteer ik DVI (heb geen HDMI op mijn tv). Als jij wel HDMI in dat lijstje heb staan moet je HDMI kiezen.

 

Ben benieuwd of dat werkt.

Deambox 500HD - Dreambox 7020S - [uit de collectie: Nokia Mediamaster 9500 Allsas cam]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GVW1
Hè hè. Dat snap ik ook nog.

Weet iemand wellicht wel waar het aan kan liggen. Heeft iedereen direct beeld op de HDMI met de DM500HD?

Groeten'
GVW


Ja , toevallig gisteren een paar nieuwe HDMI kabels binnen gekregen van een chinese winkel en ik heb mijn dm 500HD voorzien van HDMI...icm met flashen met een nieuwe firmware...zonder probleem krijg ik direkt beeld en ik heb gekozen voor HDMI (uiteraard) en 720P ... tot zover loop het perfect...Ik heb een HD ready tv Toshiba 32wl58P , aan de kwaliteit van het beeld die ik nu heb kan ik concluderen dat ik nog niet aan een HD tv toe ben...ik ben super tevreden met het beeldkwaliteit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb meerdere kabels geprobeerd en zonder succes.

 

Box heb ik zelf niet meer staan is staat nu bij iemand zonder flatscreen (en dus met scart) aangesloten.

 

Denk echt combinatie DM500HD en Philips type TV ? Al het andere is vervangen. Had alleen geen tweede HDMI tv om het verder te testen.

 

Groeten,

GVW

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke image gebruik je? Ik had problemen met het niet booten van de box wanneer de hdmi kabel aangesloten was en geen beeld over hdmi. Latere firmware loste dit op, zie:

 

linkje

 

Nu heb ik wel beeld maar nog geen geluid over hdmi, dat schijnt echt aan mijn 500hd te liggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rony


Ik heb het draadje ook even doorgelezen.

Ik heb zelf genoemde problemen niet, maar heb om iets anders (eSata werkte niet) op te lossen heb ik eerst de laatste originele Dreambox image in de box geladen en vervolgens OpenPLi. In het draadje wordt dit ook als mogelijke oplossing voor het niet booten en het geluidsprobleem genoemd. Kost je even wat tijd, maar is de moeite waard om te proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het zelfde meegemaakt diverse images erop gehad andere kabels 3 TV geprobeerd maar geen beeld alleen vette strepen,met de scart gewoon beeld met DVI nada beeld

heb hem retour gezonden en een nieuwe DB500HD ontvangen

Na ontvangst nieuwe db openPLI erop gezet en walla beeld als een zonnetje

Tonto54

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...