keessie100 Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Hoi allemaal. Eindelijk wekrt mn servertje intern, maar ik wil mn web gedeelte een login maken zodat als er iemand op het ip adres komt van mn servertje eert een ww en username moet invullen om te kijken bij deze gegevens: xxx.xxx.xxx.xxx:16001. Hoe kan ik dat dicht zetten maar toch inloggen als ik et zelf wil bekijken? Want wat er staat gaat niemand wat aan en het systeem draait op debian 5 en php5 en apache2. Volgens mij hoeft et niet zo moeilijk te zijn. Ik heb al heel wat af gegoogeld maar kom er niet uit.
JanLuc Piccard Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Google eens op 'Directory beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord'
Kowalski Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Het poortnummer 16001 doet mij vermoeden dat het gaat om CCcam? Als het om CCcam gaat dan kun je dat instellen met de commando's WEBINFO USERNAME en WEBINFO PASSWORD in CCcam.cfg: Code: WEBINFO USERNAME : jouwusernameWEBINFO PASSWORD : jouwpassword Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
keessie100 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Geplaatst: 5 juni 2010 klopt idd ja, maar zomz moet je dingen ietsie andrs neerzetten, want anders gaan er een aantal gasten helemaal stuiteren. Maar ik ga et ff proberen nu. Ik kom nu telkens in het aanmeld venster dus kan niet inloggen. Enig idee waar dat aan ligt?
keessie100 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Weet niemand et hoe ik et moet doen, want et andere werkt niet, blijft telkens weer terug komen in de aanmelding. Ik denk dat er nog een regeltje bij moet maar wie weet dat voor me?
JanLuc Piccard Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Dan zou ik maar eens nakijken of je de username en password wel goed hebt en excact hetzelfde staat in te voeren zoals in je CCcam.cfg file staat.
keessie100 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 heb ik gedaan en gecheckt, andere passwoorden enzo maar helpt niet
Kowalski Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Heb je mijn voorbeeld gevolgd? Anders geef eens aan wat je precies ingevuld hebt. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen