Ga naar inhoud


[DM500S] dm500s dood


palermafm

Aanbevolen berichten

Eerst ging de groene led heel snel knipperen. Vervolgens stekker eruit, even wachten maar toen bleef hij knipperen. Na een uur wachten (stroom eraf) bleef de led helemaal uit. Wanneer ik nu stroom weer inschakel krijg ik steeds een paar seconden zwart beeld en dan weer niets en zo door. LED blijft steeds uit.

 

Wie kan me hierbij helpen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je met een rs232 kabel gekeken of de dreambox bereikbaar is? Het komt wel eens voor dat de box opnieuw geflasht moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: palermafm
Eerst ging de groene led heel snel knipperen. Vervolgens stekker eruit, even wachten maar toen bleef hij knipperen. Na een uur wachten (stroom eraf) bleef de led helemaal uit. Wanneer ik nu stroom weer inschakel krijg ik steeds een paar seconden zwart beeld en dan weer niets en zo door. LED blijft steeds uit.

Wie kan me hierbij helpen?



Oplossing is waarschijnlijk opnieuw gaan flashen via dreamup en nulmodemkabel. Of het voedingsadaptertje is overleden.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: palermafm
Eerst ging de groene led heel snel knipperen. Vervolgens stekker eruit, even wachten maar toen bleef hij knipperen. Na een uur wachten (stroom eraf) bleef de led helemaal uit. Wanneer ik nu stroom weer inschakel krijg ik steeds een paar seconden zwart beeld en dan weer niets en zo door. LED blijft steeds uit.

Wie kan me hierbij helpen?



je mag hem naar mij opsturen en tegen portokosten krijg je hem weer retour. Komen er onverhoopt kosten bij als eens een adere voeding, dan laat ik het je op tijd weten.

Zit je toevallig in de buurt
9tegen Stadskanaal aan) dan geen porto en geen kosten, behoudens een eventuele nieuwe adapter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Origineel bericht van: palermafm
Eerst ging de groene led heel snel knipperen. Vervolgens stekker eruit, even wachten maar toen bleef hij knipperen. Na een uur wachten (stroom eraf) bleef de led helemaal uit. Wanneer ik nu stroom weer inschakel krijg ik steeds een paar seconden zwart beeld en dan weer niets en zo door. LED blijft steeds uit.

Wie kan me hierbij helpen?



je mag hem naar mij opsturen en tegen portokosten krijg je hem weer retour. Komen er onverhoopt kosten bij als eens een adere voeding, dan laat ik het je op tijd weten.

Zit je toevallig in de buurt
9tegen Stadskanaal aan) dan geen porto en geen kosten, behoudens een eventuele nieuwe adapter.


Zit inderdaad wel in de buurt omgeving Ter Apel, dus zou hem langs kunnen brengen. Wil vanavond eerst even kijken of ik iets met nulmodem kabel kan doen, lukt dat niet dan breng ik hem wel langs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...