Ga naar inhoud


[DM500HD] Box reageert niet meer


fdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb voor een Luxemburgse vriend een DB500HD gekocht met het s/n A41... Deze van Gemini 5.0 voorzien en klaar gemaakt. Alles werkte perfekt. Nu is de box in Luxemburg aangesloten maar reageert niet: de ethernetaansluiting brandt niet, er is geen contact met het modem en geen startscherm op de TV. Ook uitzetten en knop ingedrukt houden+aanzetten geeft geen resultaat

Ik heb nu de decoder weer hier om het te flashen: als ik DreamUp 1.3.3.5 start zie ik DB type 500HD, maar het programma blijft hangen op :UPLOAD COMPLETED, WAITING FOR ACKNOWLEDGE...

 

Weet iemand raad?

 

Alvast bedankt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had net precies hetzelfde. Zet de DM500HD aan en meteen een groen lampje. Ik al vloeken want dreamup werkt bij mij niet vanwege het ontbreken van comports (ERG 1997). Na een unplug v/d stroom ging hij wel gewoon aan. Ik durf hem nu alleen niet meer uit te zetten, want ik wil graag wel het WK kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ZFLaSH
Ik had net precies hetzelfde. Zet de DM500HD aan en meteen een groen lampje. Ik al vloeken want dreamup werkt bij mij niet vanwege het ontbreken van comports (ERG 1997). Na een unplug v/d stroom ging hij wel gewoon aan. Ik durf hem nu alleen niet meer uit te zetten, want ik wil graag wel het WK kijken.


Je zou haast beginnen denken dat je beter af bent met een clone-box als ik zo de berichten lees.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met DreamUp 1.3.3.6 heb ik hem inderdaad weer kunnen flashen.

 

Nu ga ik alles weer configureren en een paar keer aan en uit zetten om te zien wat er gebeurt...

 

Bedankt voor de info.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...