Ga naar inhoud


Seca met Humax IRCI-5400 ????


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik SECA wil gedecodeerd hebben met mijn Humax IRCI-5400 met embedded Irdeto, moet ik dan een SECA-CAM-module kopen of gaat dat ook op een andere (goedkopere) manier ?<P>Groetjes<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja zonder ds9 gaat het natuurlijk ook .<BR>seca via en irdeto op de interne cam is geen probleem . daar heeft alfredo al voor gezorgt . alles draait apart op een 16f84. picje. en de 24c16<BR>is alleen kwestie van de keys goed bij houden <BR>daar via en seca natuurlijk niet au zijn in de embeded irdeto<P>gr dj<p>[ 07-07-2001: Message edited by: djazzie ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fred,<P>In de soft van het Ds9 project is Ird*to alleen auto (als je de juiste gegevens hebt) te maken.<BR>Voor Se*a en Vi* moet je bij elke key wissel de nieuwe keys proggen.<BR>gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fred Vreeswijk dat lees je niet goed.<P>Als je gebruik maakt van de speciale 'SECA/Viaccess in Irdeto' file van alfredo dan zul je genoegen moeten nemen met de standaard key's! Er is namelijk domweg niet genoeg ruimte op de goldcard om ook nog de masterkey's erin te herbergen. <P>Dus het heeft opzich niets te maken met de allcam patch.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...