Ga naar inhoud


iOS 4 voor iPhone en iPod touch nu beschikbaar in iTunes


cosmos

Aanbevolen berichten

iOS 4 voor iPhone en iPod touch nu beschikbaar in iTunes

 

ios4.jpg

 

iOS 4 is zojuist beschikbaar gekomen via iTunes. Deze nieuwe versie brengt veel nieuwe functies naar de iPhone, waaronder multitasking, folders en wallpapers. Je kunt de update via iTunes op de desktop installeren (voor de minder ervaren gebruikers hebben we hieronder een instructie gemaakt). De update is bedoeld voor alle toestellen, behalve de eerste generatie iPhone en de de eerste generatie iPod touch

 

iOS 4 voor de iPad wordt pas in de herfst verwacht.

 

Het iPhone Dev Team heeft aangekondigd dat iOS 4 te jailbreaken en te unlocken is. Ervaren gebruikers die over een oude bootrom beschikken kunnen gewoon updaten. Minder ervaren mensen die nog twijfelen (of geen idee hebben wat een bootrom is) kunnen beter nog even wachten. Ben je afhankelijk van een Spirit-jailbreak, dan kun je – als je de jailbreak wilt behouden – niet updaten naar iOS 4. Ben je niet meer geïnteresseerd in een jailbreak en ben je niet afhankelijk van een unlock (!), dan kun je zonder problemen updaten naar iOS 4.

 

Instructie:

1• Start iTunes 9.2 op de computer en sluit je iPhone aan.

2• Verschijnt er niet automatisch een pop-up met een melding dat er een nieuwe update beschikbaar is, dan kun je het ook handmatig doen. Klik op de knop ‘Zoek naar update’.

3• Er is een nieuwe update gevonden. Volg de instructies op het scherm.

4• Geen update gevonden? Kun je niet langer wachten, dan kun je het IPSW-bestand ook downloaden bij Apple. Het downloadlinkje vind je hier: iOS 4 voor iPhone 3G/3GS/iPod touch.

 

Als je eerder al de General Master van iOS 4 hebt geïnstalleerd, dan zul je geen updatemelding ontvangen. De GM-build is namelijk identiek aan de iOS 4-firmware die zojuist beschikbaar is gekomen.

 

-bron-

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet zeggen hij draait prima (zelfs al met JB)... toch weer leuke functies erbij.

 

Trouwens de GM versie is NIET gelijk aan de release versie....

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Draait alweer lekker hier die IOS4 smile

IMG_0003.PNG


hallo,

ik heb al diverse IPSW files gedownload maar deze worden door het programma redsn0w niet herkend.
zou iemand mij kunnen helpen aan het juiste files of de link hiernaartoe ?
ik ben in het bezit van een Ipod 16gb type g .
en als laatste draaid het progje redsn0w ook onder win 7 ? want dat zou anders ook het probleem kunnen zijn.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Kijk maar even bij http://www.iphoneclub.nl

Er zijn zoveel variabelen, dat ik je niet even de juiste link kan geven.


oke ik heb gekenen op de site maar kom er niet goed uit dus nogmaals draad redsn0w onder win 7 ?
ik zag dat je het IPSW file moet gebruiken welke op je Ipod staat maar ik geraak dus niet in de Ipod is daar soms een manier voor.
of is er toch een mogelijkheid om een IPSW file ergens te downloaden ik heb een Ipod die van 2008 of 2009 is en heb er de nieuwe aple os4 al op staan nu.
de vorige versie 3.1 was geen probleem te jailbreaken.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterksr


oke ik heb gekenen op de site maar kom er niet goed uit


Toch beter kijken, in die paar minuten kan je nog geen 2 dagen gelezen hebben zoals ik wink


In grote lijnen.
Eerst terug naar 3.12, jailbreaken en custom 4.0 er op schuiven (of zelf een ipsw maken met sn0wbreeze-V1.6.1)

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: peterksr


oke ik heb gekenen op de site maar kom er niet goed uit


Toch beter kijken, in die paar minuten kan je nog geen 2 dagen gelezen hebben zoals ik wink


In grote lijnen.
Eerst terug naar 3.12, jailbreaken en custom 4.0 er op schuiven (of zelf een ipsw maken met sn0wbreeze-V1.6.1)


oke
maar ik was dus ook al de nodige tijd onderweg met het uitzoeken
nu stond er dus 3.1 op en heb gewoon geupdate via Itune naar 4.0
dus nu zou ik met het progje sn0wbreeze V1.6.1. zelf een IPSW file kunnen maken.

nou ik ga daar maar weer eens mee aan de slag , bedankt
laat het nog wel ff weten hoe het verder loopt

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nu heb in sn0wbreeze V1.6.1 opgehaald maar als ik hem wil openen zegd het programma dat het geen windows toepassin is wat Nu ?

moet dit op de Ipod komen te staan zo ja hoe krijg ik dit er op want met slepen lukt het dus niet

 

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de mijne gewoon geupgrade naar iOS4.. de IPSW file opgezocht die iTunes gedownload heeft voor het upgraden en via Redsnow deze file gebruikt voor de jailbreak... Totaal geen speciale firmware versie nodig.

 

De JB kostte een paar minuten op de iPhone zelf. Draait ook prima in Win7

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat hij in:

 

c:\users\naam\appdata\roaming\apple computer\itunes\iphone software updates\

 

Wel in windows 7. Dat zal hetzelfde zijn in Vista

 

principe is gelijk voor iPhone of iPod. Redsnow gaat uit van de originele firmware.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...