Ga naar inhoud


iOS 4 voor iPhone en iPod touch nu beschikbaar in iTunes


cosmos

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: peterksr
nou dacht ik zo ver te zijn maar deze ipod is een 2G versie
is deze niet te jealbreaken ? of moet ik daar weer iets anders voor zoeken om de os4 te jealbreaken
peter


niemand die mij kan helpen met dit op te lossen ?
ben er nu al een paar dagen mee aan het klooien maar nog steeds zonder resultaat.
dus wie o wie helpt mij uit de brand ?

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de iphone club staan anders custom images die je zo erin kan zetten. Dan is hij meteen gejailbreaked.

 

Downloaden en dan shift + herstellen zou het moeten doen.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Bij de iphone club staan anders custom images die je zo erin kan zetten. Dan is hij meteen gejailbreaked.

Downloaden en dan shift + herstellen zou het moeten doen.



wil je mischien even in je pm box kijken .

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik kom erdus nog steeds niet uit ik zal alles eens resumeren wat ik heb gedaan.

ik heb een ipod 2g 16GB en had daar de software op die voor de Ios4 kwam en deze gejailbreakt.

nu heb ik de Ipod geupdate naar Ios4 versie met Ytunes.

daarna op allerlei menieren en met diverse software versies geprobeert te jailbreaken maar zonder resultaat.

ik dacht slim te zijn en wilde terug naar de oude versie en daar heb ik diverse varianten van gedownload maar krijg de Ipod niet gedowngread naar een Ios versie 3.

ik krijg elke kaar een foutmelding van ytunes.

ik voeg een printscreen bij ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik dus nu moet doen.

na de foutmelding word de ipod weer terug gezet naar de IOs 4 versie welke ik dus niet kan jailbreaken.

wij geeft mij de oplossing ?

 

gr peter

post-16690-1318261034,3512_thumb.jpg

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gezocht op die 1604 error? Dat is een heel bekende en goed op te lossen. Misschien eens googlen op deze foutmelding?

 

Dan vind je oplossingen genoeg volgens mij.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou mensen ik ben dus al vier dagen bezig om mijn ipod touch 16GB 2g te jailbreaken maar nog zonder resultaat tot op heden.

ik krijg hem dus ook niet meer terug naar de versie 3.1.3

ik heb dus een ipod 2g met ios versie 4.0(8A293)er nu op staan.

ik heb dus al diverse programma's geprobeert zoals redsn0w-win_0.9.2 iREb versie 3.1.2. voor windows sn0wbreeze1.6.1

je zou zeggen iets moet dan werken maar NEE dus.

wie kan mij nou eens stap voor stap eens door een jailbreak leiden met het juiste programma.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu eens de nieuwste versies pakt lukt het misschien.... redsnow die jij moet gebruiken is 0.95 B5-1

 

Vandaar dat hij je meldingen krijgt dat het niet lukt...

 

een kwestie van 3 zoekwoorden in google en je hebt alle info. Ik denk niet dat men het hier op prijs stelt om een stap voor stap handleiding neer te zetten hoewel alle info er al staat mits je de goede versie gebruikt.

 

Aangezien je al iOS4 erop hebt staan kan het je nooit meer dan 5 minuten kosten...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt nu toch allemaal te werken bij meneer peterksr (via pm) smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Prima, dan kan het hier ook weer on-topic worden.

 

Dit was immers geen jailbreak topic wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterksr
inderdaat het werkt nu weer.
was weleenswaar geen jailbreak topic :D
maar toch bedankt voor het gedult en de support (in het speciaal winwiz) smile

gr peter


Geen dank, graag gedaan. Werken de ipa files nu ook?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterksr
helemaal perfect en ook weer de muziek die ik er graag weer op wil.
zoek eigenlijk nog wat leuke aps heb er voor het weer tvgids wifitrak en voor volderaanbiedingen van alle supermarkten.

gr peter


Die staan allemaal in de appstore volgens mij

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...