Ga naar inhoud


Nzbget voor enigma2


M€®LïÑ

Aanbevolen berichten

Momenteel heb ik Nzbget werkend op mijn DB 500HD, downloaden gaat prima, par-check werkt en volgens mijn het scrip om te unrarren ook zei het dat er geen unrar in Enigma2 zit en blijf het daar hangen. ERROR no Unrar.

 

ipkg install geeft pakketje niet gevonden.

iemand enig idee.

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik nzbget ook op mijn 8000, maar het par checken en unrarren doe ik op mijn laptop. Ik heb daar in het verleden ook eens vragen over gesteld, toen kreeg ik van Mike een antwoord met de strekking: daar is de cpu niet krachtig genoeg voor, en eigenlijk de dreambox ook niet voor bedoeld.

 

Sorry Mike als ik het wat te kort door de bocht heb samengevat.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vreemd genoeg loopt het hier prima op een 500HD, het checken en het uitpakken, alles loopt goed tijdens het downloaden.

Ik heb nog niet getest hoe e.a eruit ziet tijdens het tv kijken en unparren, maar de bedoeling is dat dit uiteindelijk gaat draaien op een 7025 die verder geen dienst meer doet en is verbannen naar de slaapkamer, dus uitermate geschikt als file server.

 

hopelijk dat nzbgetweb ook nog eens gaat werken voor deze bakjes, dan hebben die oude dreamboxjes toch nog een leuke taak.

 

Overigens hoe doe je dat dan met je laptop? ik neem aan dat je dan met je laptop verbinding maakt naar de HD van je dreambox, maar dit werkt dan toch heel erg langzaam gezien je het netwerk verkeer behoorlijk belast.

 

Heeft iemand een idee hoe ik Nzbget -D ( deamon ) kan laten mee opstarten?

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie bijlage voor linux/mipsel versie van unrar, in /usr/bin zetten + commando chmod 775 unrar uitvoeren

 

ps: van het unrar stuk heb je juist helemaal geen last, dat geldt niet voor het binnen halen met een (super)snelle verbinding want dan staat de box idd te stampen en is zappen traag.

unrar.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: DRK
Zie bijlage voor linux/mipsel versie van unrar, in /usr/bin zetten + commando chmod 775 unrar uitvoeren

ps: van het unrar stuk heb je juist helemaal geen last, dat geldt niet voor het binnen halen met een (super)snelle verbinding want dan staat de box idd te stampen en is zappen traag.


dat kun je overigens weer op lossen door nzbget op te starten middels:

nice -n 19 ionice -c 3 nzbget -D

Zie bijlage voor linux/mipsel versie van ionice, in /usr/bin zetten + commando chmod 775 unrar uitvoeren

ionice.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...