Ga naar inhoud


IPBOX 9000HD blijft in panic schieten


TheLastHero

Aanbevolen berichten

De kanalen deden het niet meer, iets wat overigens erg vaak voorkomt bij mijn IPBOX 9000HD. IPBOX uitgezet met de knop aan de achterzijde, dit werkt meestal. Nu start hij op maar schiet meteen in panic mode, nu al 30 minuten achterelkaar.

 

Wat kan ik hier aan doen?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


herflashen via knoppen met usb stick.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat hij kon opnemen, het kan zijn dat de box bij het opstarten eerst de hardeschijf gaat controleren, en als je een harde schijf hebt van 500GB duurt het meestal ruim 15 minuten voordat deze beschikbaar is.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij neemt wel op maar speelt weer niet af.

Zal dadelijk de HDD ff checken.

Wat hij nu wel wil is het bestand decoderen, en dit terwijl ik in het menu de instellingen bij post-descramble op aan heb staan.

 

Wat is dit nu weer voor rarigheid, iemand?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand?

 

Ik heb nog nooit zo'n instabiele ontvanger gezien. Bestaan er eigenlijk wel stabiele ontvangers?

 

Overigens blijft er nu een melding in het scherm staan die niet meer weggaat, iemand ook hiervoor een idee?

 

Uiteraard zonder opnieuw te moeten flashen, want elke dag flashen om TV te kunnen kijken begint een beetje vervelend te worden.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja daar zit ik ook wel eens aan te denken, maar wat moet je dan. Het ziet er naar uit dat een stabiele ontvanger (met opneem mogelijkheden) helaas niet bestaat.

 

Moet het dus maar doen met dit pruts ding en dan maar elke dag flashen of niet meer opnemen.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij blijft nu weer in Panic schieten. Het enige wat ik nog ff snel via de PC kan zien is dat hij tig programeerregels heeft aangemaakt. Dit doet hij helemaal uit zich zelf. Het betreft overigens alleen programma's van Veronica.

De volgende zenders geven dus gigantische problemen met de IPBOX:

Nederland 3

RTL 8

en nu ook Veronica.

 

Hebben meer gebruikers last met dezze 3 zenders en wat kan dat zijn? Wat is momenteel de meest stabiele image voor de IPBOX 9000HD.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er pgi 0.4 of 0.5 op zet, dat zijn de in mijn ogen de best draaiende image's die ik heb gehad, en dan de installatie volledig opnieuw doen, dus opnieuw kanalen scannen en favoriten opnieuw indelen. zodat alles weer compleet vers is, voor het zelde geld zit er een fout in een pceditor bestand.

 

MvG Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...