Ga naar inhoud


Eredivisie Live start nieuw voetbalseizoen met HD-kanaal


plague27

Aanbevolen berichten


  • Reacties 392
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Rog
Op een ander forum las ik dat er een poll aan gaat zitten te komen of mensen bereid zijn voor het hele pakket van Eredivisielive mininaal 14,95 te betalen voor Eredivisielive 1 HD + de 3 sd kanalen.


Lees wel minimaal Little,dus CD kan nog alle kanten op.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net UPC alles in 1 besteld, krijg je 6 maanden EL gratis.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik bij xs4all slechts 4 Mb internet kan krijgen en bij UPC ga ik naar 60 Mb.

Na die 6 maanden neem ik dan wel een abbo op EL, verders blijft ik gewoon tv kijken via de schotel.

 

Frank

 

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Citaat:


Eredivisie Live HD vanaf 1 november bij CanalDIgitaal

Het lange wachten voor voetballiefhebbers die via de satelliet naar digitale televisie kijken is binnenkort voorbij. Vanaf 1 november is namelijk Eredivisie Live HD bij CanalDigitaal te bekijken. Eigenaar M7 Group S.A heeft dit aan Totaal TV bekend gemaakt.

Op 16 september werd een nieuwe overeenkomst tussen Eredivisie Live en M7 Group S.A getekend. Hierdoor heeft M7 Group S.A de uitzendrechten van alle Eredivisie Live televisiekanalen, inclusief HD, voor verspreiding via de televisie-aanbieder CanalDigitaal in bezit. Eind september liet M7 Group S.A al weten dat voor de voetbalklassieker Ajax – PSV, die op 20 november gespeeld wordt Eredivisie Live HD bij CanalDigitaal beschikbaar zou zijn. Vandaag maakte men bekend dat Eredivisie Live HD al vanaf 1 november bij CanalDigitaal via de Astra3 satelliet te zien is.

Om de komst van Eredivisie Live HD te vieren kunnen alle abonnees van CanalDigitaal die in bezit zijn van een Mediaguard3-smartcard van 1 november tot en met 6 december gratis kennismaken met het nieuwe HD-voetbalkanaal. Vanaf 8 november kan de CanalDigitaal-abonnee ook een voordelig abonnement op het gehele Eredivisie Live-pakket nemen. De eerste drie maanden betaalt men dan slechts 5 euro pr maand.

Door de komst van Eredivisie Live HD verhoogt CanalDigitaal het abonnement per 1 januari 2011 naar € 12,95 per maand. Wanneer men bij CanalDigitaal het toppakket afneemt dan betaalt men per maand 1 euro minder voor het aanvullende Eredivisie Live-pakket. Voorlopig blijft het SD-kanaal Eredivisie Live, dat een simulcast van Eredivisie Live HD is, bij CanalDigitaal beschikbaar. Wanneer de migratie van Eredivisie Live-abonnees afgerond is vervalt echter de satellietverspreiding van dit SD-kanaal. Wanneer dat exact is kan M7 Group S.A op dit moment nog niet meedelen. Eredivisie Live blijft overigens bij CanalDigitaal een tweekanalen aanbod. Dat wil zeggen dat alleen de televisiekanalen Eredivisie Live (HD) en Eredivisie Live 2 voor de abonnee beschikbaar zijn.


Bron: Totaal TV 20-10-2010 Jarco Kriek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

CanalDigitaal viert komst Eredivisie Live HD met gratis kijkmaand

 

De spreekwoordelijke kogel is door de kerk. Eredivisie Live HD is vanaf 1 november op de satelliet bij CanalDigitaal te zien. Om de komst van dit veel gevraagde HD-kanaal te vieren is besloten alle klanten die in bezit zijn van een Mediaguard3-smartcard tussen 1 november en 6 december gratis met Eredivisie Live HD te laten kennis maken. Eredivisie Live HD gaat via de Astra3-satelliet worden uitgezonden. Vanaf 8 november kan de CanalDigitaal-abonnee voordelig een nieuw abonnement op het Eredivisie Live-pakket afnemen. Men betaalt dan de eerste 3 maanden slechts 5 euro per maand.

 

In de eerste tijd blijft ook het SD-kanaal Eredivisie Live, dat een simulcrypt van Eredivisie Live HD is, bij CanalDigitaal beschikbaar. Echter op termijn, als het migratietraject van Eredivisie Live-abonnees voltooid is, verdwijnt het SD-kanaal uit het zenderaanbod. Eredivisie Live blijft bij CanalDigitaal overigens een twee-kanalen aanbod dat bestaat uit de televisiekanalen Eredivisie Live (HD) en Eredivisie Live 2.

 

Al eerder maakte M7 Group S.A, de Luxemburgse eigenaar van CanalDigitaal, bekend dat in ieder geval voor 20 november, als de voetbalklassieker Ajax – PSV wordt gespeeld, Eredivisie Live HD via de satelliet beschikbaar zou zijn. Dit was mogelijk door aangaan van een nieuwe overeenkomst met Eredivisie Live, medio september. Door deze nieuwe overeenkomst, waardoor de inkoopprijs van Eredivisie Live voor televisie-aanbieders hoger werd, heeft CanalDigitaal bekend gemaakt dat het maandelijkse abonnement per 1 januari 2011 verhoogt wordt naar € 12,95 per maand. Wanneer men de abonnee het Toppakket bij CanalDigitaal afneemt dan is het maandelijkse abonnement voor Eredivisie Live lager, namelijk € 11,95 per maand.

 

Eredivisie Live HD is vanaf 1 november te zien op kanaal 30 in de CanalDigitaal HD-zenderlijst en op kanaal 130 in de standaard zenderlijst. Omdat Eredivisie Live 1 HD via de Astra3-satelliet en in MPEG4 uitgezonden wordt is minimaal een DUO LNB en HD-satellietontvanger nodig.

 

Bron: Satellietnieuws Jarco Kriek 20-10-2010 23:30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Citaat:


Eredivisie Live HD vanaf 1 november bij CanalDIgitaal

Het lange wachten voor voetballiefhebbers die via de satelliet naar digitale televisie kijken is binnenkort voorbij. Vanaf 1 november is namelijk Eredivisie Live HD bij CanalDigitaal te bekijken. Eigenaar M7 Group S.A heeft dit aan Totaal TV bekend gemaakt.

Op 16 september werd een nieuwe overeenkomst tussen Eredivisie Live en M7 Group S.A getekend. Hierdoor heeft M7 Group S.A de uitzendrechten van alle Eredivisie Live televisiekanalen, inclusief HD, voor verspreiding via de televisie-aanbieder CanalDigitaal in bezit. Eind september liet M7 Group S.A al weten dat voor de voetbalklassieker Ajax – PSV, die op 20 november gespeeld wordt Eredivisie Live HD bij CanalDigitaal beschikbaar zou zijn. Vandaag maakte men bekend dat Eredivisie Live HD al vanaf 1 november bij CanalDigitaal via de Astra3 satelliet te zien is.

Om de komst van Eredivisie Live HD te vieren kunnen alle abonnees van CanalDigitaal die in bezit zijn van een Mediaguard3-smartcard van 1 november tot en met 6 december gratis kennismaken met het nieuwe HD-voetbalkanaal. Vanaf 8 november kan de CanalDigitaal-abonnee ook een voordelig abonnement op het gehele Eredivisie Live-pakket nemen. De eerste drie maanden betaalt men dan slechts 5 euro pr maand.

Door de komst van Eredivisie Live HD verhoogt CanalDigitaal het abonnement per 1 januari 2011 naar € 12,95 per maand. Wanneer men bij CanalDigitaal het toppakket afneemt dan betaalt men per maand 1 euro minder voor het aanvullende Eredivisie Live-pakket. Voorlopig blijft het SD-kanaal Eredivisie Live, dat een simulcast van Eredivisie Live HD is, bij CanalDigitaal beschikbaar. Wanneer de migratie van Eredivisie Live-abonnees afgerond is vervalt echter de satellietverspreiding van dit SD-kanaal. Wanneer dat exact is kan M7 Group S.A op dit moment nog niet meedelen. Eredivisie Live blijft overigens bij CanalDigitaal een tweekanalen aanbod. Dat wil zeggen dat alleen de televisiekanalen Eredivisie Live (HD) en Eredivisie Live 2 voor de abonnee beschikbaar zijn.


Bron: Totaal TV 20-10-2010 Jarco Kriek


Lekker tegenstrijdig :
Vanaf 8 november kan de CanalDigitaal-abonnee ook een voordelig abonnement op het gehele Eredivisie Live-pakket nemen. laugh
en daarna dit vermelden :
Dat wil zeggen dat alleen de televisiekanalen Eredivisie Live (HD) en Eredivisie Live 2 voor de abonnee beschikbaar zijn. mad
Het gehele pakket betekend voor mij Eredivisie live 1,2,3 en 4 !

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Het gehele pakket betekend voor mij Eredivisie live 1,2,3 en 4 !

Als je echt het hele pakket wilt hebben dan moet je bij Tele2 zijn. Die hebben ook nog 5 t/m 9... waarbij deze alleen in de laatste twee ronden nodig zijn...

Uiteraard zal EL3 een zeer welkome minimale aanvulling zijn. EL4 is bijna niet nodig.

Echter voor 11.95 of 12.95 heb je twee kanalen - en daarmee heeft CanalDigitaal met EL1HD en EL2 nog altijd een goed aanbod.

Mij lijkt het zo wie zo al een goed idee om tijdelijk al EL1SD te vervangen door EL3SD als er op EL3SD een uitzending is.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Inderdaad, en zo zijn er wel meer creatieve oplossingen te bedenken.

Ik denk niet dat het binnenkort gaat komen.


Inderdaad Neptunus.Maar als ik naar het verleden van CD kijk blinken ze niet direct uit door creatieve oplossingen,dus denk ik ook niet dat het binnenkort gaat komen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant zijn er wel degelijk ook veel positieve veranderingen geweest de laatste jaren. Maar in dit geval lijkt het wel of ze niet doorhebben dat ze een gemankeerd pakket aanbieden terwijl de concurrentie DVB-iptv en DVB-s volle pakketten bieden, geldt ook voor Sport1.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Maar in dit geval lijkt het wel of ze niet doorhebben dat ze een gemankeerd pakket aanbieden terwijl de concurrentie DVB-iptv en DVB-s volle pakketten bieden, geldt ook voor Sport1.

Daarom betaal je bij de concurrenten ook de hoofdprijs. Heb je bij CDS voor 15 Euro Basis-HD... o.a. bij de meeste kabelaars begint het pas ergens tussen de 16 en 17 Euro per maand... Die Bias ligt bij IPTV nog hoger...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...