Ga naar inhoud


You tube plugin op inactief gezet


lucdec2

Aanbevolen berichten

Oke mytube player werkt hier weer helemaal, wat blijkt de Gstreamer plugin miste, na het installeren van GST-plugin-FLV werkt het weer.

 

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Happy2000
Oke mytube player werkt hier weer helemaal, wat blijkt de Gstreamer plugin miste, na het installeren van GST-plugin-FLV werkt het weer.

Kan die plugin niet in de download applicaties van PLI vinden.
Of moet je handmatig laden?

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Kijk eens in de sources van openPLi. Daar staat de oplossing in. Als je vandaag je box met PLi upgrade dan werkt MyTube weer...

Is er ook een oplossing voor degenen (zoals ik) die Gemini als image gebruiken?
Ikzelf gebruik Gemini 4,7 in mijn DM800, en de plug-in is Mytube.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Oke mytube player werkt hier weer helemaal, wat blijkt de Gstreamer plugin miste, na het installeren van GST-plugin-FLV werkt het weer.


Bedankt voor de tip. Heb deze geprobeert op mijn DM8000 met Gemini 5.1 en resultaat is TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!

Bedankt, werkt super.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seca3
Origineel bericht van: Littlesat
Kijk eens in de sources van openPLi. Daar staat de oplossing in. Als je vandaag je box met PLi upgrade dan werkt MyTube weer...

Is er ook een oplossing voor degenen (zoals ik) die Gemini als image gebruiken?
Ikzelf gebruik Gemini 4,7 in mijn DM800, en de plug-in is Mytube.


Jazeker heb m ook weer aan de gang op Gemini 5.0.

Heb de file: enigma2-plugin-extensions-mytube_experimental-cvs20100726-r0_dm800.ipk gedownload van http://www.dreamboxupdate.com/opendreambox/1.6/dm800/experimental/
en toen draaide het weer.

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het betreffende bestand gedownload en met 'ipkg install <package>' proberen te installeren (vanuit de /tmp map).

(Dit met telnet in DCC).

Dit lukt, alleen krijg ik een foutmelding dat er een file ontbreekt.

In het bekende Duiste IHAD forum lees ik dat er handmatig een file naar de betreffende map moet worden gekopieerd.

Dit file (libgstflv.so) kan ik echter niet vinden in de .*.ipk archive (met 7zip uitgepakt).

Hoe kom ik nou aan dat ontbrekende file (moet in /usr/lib/gstreamer-0.10 komen te staan....)???

Ik heb trouwens de reeds geinstalleerde Mytune applicatie niet eerst verwijderd, kan dat nog problemen opleveren??

post-6224-1318261110,8458_thumb.jpg

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het betreffende archive (gst-plugin-flv_0.10.23-r8.0_mipsel.ipk) gedownload en uitgepakt.

Echter... het gewenste file libgstflv.so zit er niet in... heel vreemd...

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seca3
Ik heb het betreffende archive (gst-plugin-flv_0.10.23-r8.0_mipsel.ipk) gedownload en uitgepakt.
Echter... het gewenste file libgstflv.so zit er niet in... heel vreemd...


Het zit er wel in (niet goed gekeken).
Nu geprobeerd ook dit pakket te installeren, maar dat gaat ook niet.
Ik weet het even niet meer... cry

post-6224-1318261110,8814_thumb.jpg

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, het volgende moet ik uit het hoofd doen..., maar ga naar:

Menu

Instellingen

Softwarebeheer

Geavanceerd

Pakketbeheer

 

Er wordt dan een lijst met software gedownload en installeer daarmee de plugin GST-plugin-FLV

 

Suc6 B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

B17, allereerst bedankt voor je reactie.

Ik zie in die lijst helaas niet de gewenste plugin staan.

De enige die in de buurt komt is de gst-plugin-flac maar die zal het wel niet zijn.

Overigens zie ik in /usr/lib de map gstreamer 0.10 staan, dus er is blijkbaar al iets aanwezig.

In die map moet ik (volgens het IHAD forum) het file 'libgstflv.so' plaatsen om de zaak aan de gang te krijgen, maar dit zonder resultaat.

Gezien de foutmeldingen die ik krijg bij het installeren van de pakketten (althans pogingen daartoe) moet er iets zijn met de gst-plugin-flv die niet compatible is.

Ik zie die plugin nergens in mijn box staan, vreemd.

Ik gebruik trouwens Gemini 4.7, zou dat er mee te maken hebben maw. moet ik eerst 'upgraden' naar versie 5.0 of 5.1??

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seca3
B17, allereerst bedankt voor je reactie.
Ik zie in die lijst helaas niet de gewenste plugin staan.
De enige die in de buurt komt is de gst-plugin-flac maar die zal het wel niet zijn.
Overigens zie ik in /usr/lib de map gstreamer 0.10 staan, dus er is blijkbaar al iets aanwezig.
In die map moet ik (volgens het IHAD forum) het file 'libgstflv.so' plaatsen om de zaak aan de gang te krijgen, maar dit zonder resultaat.
Gezien de foutmeldingen die ik krijg bij het installeren van de pakketten (althans pogingen daartoe) moet er iets zijn met de gst-plugin-flv die niet compatible is.
Ik zie die plugin nergens in mijn box staan, vreemd.
Ik gebruik trouwens Gemini 4.7, zou dat er mee te maken hebben maw. moet ik eerst 'upgraden' naar versie 5.0 of 5.1??
Bij mij kreeg ik het ook niet geladen.
Ik heb toen eerst mijn bkup gekeken, die had vannacht netjes gelopen, en daarna gewoon de unstable pli van vandaag geflashed.
Alles zit er dan gelijk in, en werkt weer helemaal goed.
Dat duurt 5 Minuten, zoeken veeeel langer.

suc6

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Link naar reactie
Delen op andere sites

reactie op :

 

OK, het volgende moet ik uit het hoofd doen..., maar ga naar:

Menu

Instellingen

Softwarebeheer

Geavanceerd

Pakketbeheer

 

Er wordt dan een lijst met software gedownload en installeer daarmee de plugin GST-plugin-FLV

 

Suc6 B17

 

 

het werkt super B17

 

zeer duidelijk

 

o ja deze uitleg is voor openpli

 

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Gemini gebruikers dan:

 

Ik heb de nieuwste MyTube plugin geïnstalleerd die ik heb afgehaald via http://sources.dreamboxupdate.com/

Voor de DM800 bijvoorbeeld: DEZE LINK

 

Plaats deze met een FTP programma in de /tmp map en ga dan via het blue panel naar File Manager en ga naar de map /tmp. Hier kun je het bestand terugvinden dat je zojuist geplaatst hebt.

Druk dan op de groene toets, de nieuwste update wordt geïnstalleerd en hierna even enigma opnieuw opstarten, de mytube plugin werkt weer als vanouds. Met deze update wordt de GST-plugin-FLV automatisch aangepast.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx!

 

 

Origineel bericht van: M_Z
Voor de Gemini gebruikers dan:

 

Ik heb de nieuwste MyTube plugin geïnstalleerd die ik heb afgehaald via http://sources.dreamboxupdate.com/

Voor de DM800 bijvoorbeeld: DEZE LINK

 

Plaats deze met een FTP programma in de /tmp map en ga dan via het blue panel naar File Manager en ga naar de map /tmp. Hier kun je het bestand terugvinden dat je zojuist geplaatst hebt.

Druk dan op de groene toets, de nieuwste update wordt geïnstalleerd en hierna even enigma opnieuw opstarten, de mytube plugin werkt weer als vanouds. Met deze update wordt de GST-plugin-FLV automatisch aangepast.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...