Ga naar inhoud


[Premium+ HD] van Topfield naar Azbox... een goed idee? gebruikers ervaringen gevraagd


betonpoaltie

Aanbevolen berichten

Ik bedoelde meer de timeshift functie op een USB-stick en dan tegelijkertijd een opname op een HDD. Zou dat geen mogelijkheid zijn. Als dit niet kan valt deze box echt voor mij af. Ik wil wel de mogelijkheid hebben om een opnamen te laten lopen en de timeshift te gebruiken. Of een opname kijken en tegelijkertijd een opname afspelen etc.

 

Dat is echt een functie die we veel gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Als dat zo belangrijk voor je is ga je toch geen receiver kopen waarmee je dat met kunstgrepen (misschien een beetje) voor elkaar kunt krijgen?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik een vliegtuig wil gaan kopen en dat vliegtuig met twee vleugels niet goed vliegt, ga ik er zelf geen derde vleugel op zetten hoor.

 

Dan koop ik wel een vliegtuig dat gewoon meteen goed vliegt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Als dat zo belangrijk voor je is ga je toch geen receiver kopen waarmee je dat met kunstgrepen (misschien een beetje) voor elkaar kunt krijgen?

Mvg,

Michel


Volgens mij staat er:

Citaat:
ja dat kan wel ook met extdisk via usb.

Wellicht moet je het zo lezen: Ja, dat kan wel. Ook met extdisk via usb.

Zorlith
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit.

 

Heb net een opname gestart en ben naar een andere zender gaan kijken. Daar heb ik de timeshift gebruikt.

Ik ben daarna nog wat gaan zappen.

Er wordt nog steeds opgenomen. Ik heb toen een eerder opgenomen uitzending afgespeeld en de opname blijft lopen.

 

Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft.

 

Zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...