Gast pwkfzy Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Hoi, ik heb sinds kort een Reciever van Philips de DSR 2211 nu heb ik het probleem dat er maar 1 aansluiting aan zit voor 1 tv, maar ik wil de tv van boven hier ook op aansluiten, nu hoorde ik iets dat dit ook mogelijk is om via de video recorder te doen, wie weet hier iets meer van ? Remco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 TV signaal modulatorScart/rca met testsignaal Wordt gebruikt voor het omzetten van video/audiosignalen naar hoogfrequent antenne signaal geschikt voor de TV. Uitgangsignaal instelbaar. Test signaal generator voor het gemakkelijk instellen. even een antenne kabel naar boven treken en je hebt beeld maar er is wel een nadeel waar je beneden naar kijk moet je boven ook naar kijken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 2 augustus 2010 Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Er zijn ook draadloze video transmitters die ook het signaal van de afstandsbediening meesturen. Maar de beeldkwaliteit is niet super. Ideaal zet je boven een 2e receiver neer, en plaats je een twin lnb in je schotel. Eventueel in combinatie met lan cardsharing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pwkfzy Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik snap er weinig van, wat moet ik nu precies kopen, want de antenne kabel die loopt al naar boven, alvast bedankt voor je antwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 je hebt het 1op1 principe van een digitale satelliet ontvangst eenheid nog niet echt begrepen. 1 zender 1 transponder (horizontaal of vertikaal) 1 lnb (single) 1 sat-receiver => 1 televisie toestel om een zogenaamde dvb-s(2) receiver van signaal te voorzien, heb je een coax aansluiting naar de schotel en LNB nodig en die receiver geeft middels scart of hdmi een beeld weer op dat televisie toestel wil je 2 televisie toestellen (onafhankelijk) gebruiken voor satelliet heb je tweede dvb-s(2) receiver nodig die ook een eigen 1op1 coax aansluiting naar de schotel en LNB (twin) heeft digitaal doorgeven via analoge televisie naar ander analoog toestel kan niet. de denkfout analoge kabel en maar door koppelen naar andere analoge toestellen tv of videorecorder per coax is bij digitaal niet meer mogelijk. ciao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pwkfzy Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Oke Tonskidutch, dank je voor je antwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 deze modulator heb je nodig, hier heb je een scart kabel voor nodig met aan ene kant 3 tulp sterkers voor de modulator ,en de andere kant een scart steker voor de ontvanger en er zit een antennekabel aansluiten op, daar kun je de antennekabel op aansluiten die naar boven gaat met als enige nadeel dat je beneden naar rtl4 kijk ook boven naar deze zelfde zender moet kijken TV signaal modulatorScart/rca met testsignaal Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen