Ga naar inhoud


NED1-2-3(HD)


rucati

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik verhuis straks naar Nederland.

Ik heb bij de voorbereiding van de verhuis ergens op CD-site gelezen, dat als inwoner je NED 1-2-3 met smartcard kan ontvangen.

 

Al enkele sat-boeren gecontacteerd, maar steeds krijg ik dubieuze info.

 

VRAAG: wat heb ik nodig?

Cam + smartcard aanschaffen en deze via internet (ik woon er nog niet, dus bellen lukt nog niet) activeren en dat zou moeten werken?

Ik ga er ook vanuit dat dit de HD-zenders zijn op 23.5.

 

Alvast bedankt,

Rucati

DVBT ontvangst Tournai + Egem/Oost-Vleteren + Bouvigny/Dunkerque (2xTrinappe met amplifier 36db) = 56 kanalen! 

T90 = 42/39/36/28/26/23/19/16/13/10+9/7/4.8/1 & Multiswitch 17in/12out = 28/26/23/1910x1 diseqc (9x twin + 1x multiswitch > diseqc1.1) TVheadend op NAS + DVB-S2 usb-tuners (streaming naar XBMC) + VDR met Digital Devices DVBS2 quad tuner + 2x Technisat Airstar + Samsung LE40B579 + Gigablue 800se + Ferguson Ariva 102mini

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt canal digitaal card wel nodig , internet verbinding is niet nodig , een module ben je alleen nodig als je ontvanger geen ci module aanboord heeft , bij kaart registratie kun je gratis ned 1 2 3 ontvangen sd , wil je de hd kanalen ontvangen op de 23.5 , daar betaal je 5 euro extra voor in de maand

 

gr martin

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ned 1/2/3 hd krijg je gratis door. Dus alleen een kaartje aanschaffen en een hd ontvanger. Groeten Dunhans.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...