Ga naar inhoud


[Elite HD] az box cccam


12345hazekamp

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Cccam draait zelf niet op de Azbox je kan er wel na connecten via MultiCAS en dit draait zeer stabiel.

Greetz


Jawel hoor, er is een CCcam 2.1.4 plugin beschikbaar. Deze werk hetzelfde als op bv. de Dreambox.
Echter werkt MultiCAS stabieler op de AZBox en is, naar mijn mening, gebruiksvriendelijker.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattools
Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Cccam draait zelf niet op de Azbox je kan er wel na connecten via MultiCAS en dit draait zeer stabiel.

Greetz


Jawel hoor, er is een CCcam 2.1.4 plugin beschikbaar. Deze werk hetzelfde als op bv. de Dreambox.
Echter werkt MultiCAS stabieler op de AZBox en is, naar mijn mening, gebruiksvriendelijker.

Dacht niet dat CCcam de kaart leest in de azbox.

Grtn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
inderdaad alleen client...maar hoe je er bij komt,dat het niet stabiel is weet ik niet,maar hier werkt het zonder problemen,zonder freezes,en met updates voor mijn kaarten.


Dat begrijp ik niet je gebruikt multicas als client van een ccccam server, maar toch heb je het over dat je kaarten worden geupdate in multicas.
Maar als je kaarten in je azbox zitten waarom gebruik je hem dan nog als client van cccam?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

das heel simpel,omdat ik meer heb,dan het standaard pakket van cd.Dus gebruik ik de cccam client voor oa de hd en filmnet kanalen,maar daar spreken we hier niet over op dit forum...

 

plus dat er maar 1 kaart in gaat,en die wissel ik af en toe om,ivm de updates.

maar wil niet steeds de kaart wisselen,als ik van bv tvv naar cd zap,

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...