Ga naar inhoud


Nog steeds problemen met de MM


Murdock

Aanbevolen berichten

Dit probleem heb ik al eerder aangekaart:

 

1. Ik heb een PVR4000 met sw 4.57.43 en een MM met Penta 1.05.

 

2. Ik gebruik een fun-card.

 

3. Ik heb altijd de laatst beschikbare boris/satkoos files.

 

Ik krijg met geen mogelijkheid meer de zenders C+16/9, discovery, the studio etc.

Alleen de IRDETO kanalen worden opengezet.

 

Ik heb nog nooit de Ticket kanalen kunnen zien, een groot deel van de Nagra kanalen op 30W blijft zwart. De K-kanalen doen het ook niet.

 

Slechts enkele seca, viacess en nagra zenders worden opengezet. Betacrypt en irdeto werkt prima!

 

Het gebeurt ook regelmatig dat het beeld vastloopt, oplossing is kaart opnieuw plaatsen.

 

Gebruik ik een seca-goldwafer dan werkt seca perfect.

 

Nogmaals, ik gebruik altijd de laatste files....

 

Herkent iemand dit probleem??? Zou dit een defect kunnen zijn in de MM of wat is de oplossing.

 

Antwoorden zoals, je gebruikt de verkeerde files heb ik dus niets aan...

 

Graag hulp....

 

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi.. ik neem aan dat je een settingslijst in je deco hebt, misschien die vervangen door de laatste nieuwe...?

Of heb je de kanalen direct geinstalleerd ?? Ik ken de door jouw gebruikte decoder niet dus ik zit zo maar wat te filosoferen...misschien heb je der wat aan...

-------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de laatste settings geprobeerd, heb hem ook zelf laten zoeken, hier zit het niet in....

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik gebruik bijna dezelfde combinatie, alleen wel penta 1.06, maar daar zal het niet aan liggen.

kan tijdelijk mijn schotel niet draaien, dus ontvang alleen de astra, maar alle kanalen van het ned. pakket werken prima, dus ook de door jouw genoemde kanalen.

heeft de topfield ze niet toevallig onder een andere naam ergens op het eind van je settingslijst neergezet bij het opnieuw laten zoeken???(1400 of hoger)

anders de frequentie ingeven en handmatig laten zoeken.

succes, Putje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penta 1.06 is een fake

dit kwam ik ergens tegen:

Folgende Fakes wurden bisher gemeldet:

 

PIBECRYPT_1.0.zip = Ist die PentaCrypt1.0 mit geänderten Texten

ELPIBECRYPT = Fake

Falsche Penta 1.06 Versionen im Umlauf

Falsche Penta 1.07 Versionen im Umlauf

 

Dus Penta 1.05 is de laaste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik ongeveer hetzelfde dan jij alleen penta10.6 maar ik heb ook het idee dat ik heel veel zenders niet kan bekijken heb dit toen op het board gezet maar van niemand de goede oplossing gekregen succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kanalen staan goed, ze doen het met een gw wel, krijg alleen de melding No Access van de Penta op het moment dat de fun erin zit...

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als het met een GW kaartje wel perfect werkt, dan zou ik eens een andere funcard proberen.

werkt bij mij in ieder geval met een funcard2 en funcard4.

lijkt me dat het dan niet aan de ontvanger of de module ligt.

 

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet toch ergens aan liggen ik heb zelf ook een MM met een funcard en heb geen problemen, kan alles kijken in iedergeval meer als wanneer ik er een GW kaartje in doe want die heb ik ook, helaas heb ik er verder weinig verstand van dat ik je ff snel zou kunnen helpen dus sterkte.

 

SP

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de mm moduul en een fun maar ook diverse kanalen zet de mm niet open bijv. playboy en nog meer van dit soort zenders heb ook pente 10.5 erinzitten heb dit probleem ook al 's eerder aangekaart maar niemand heeft hiervan de oplossing kunnen geven ik wens je er veel sterkte mee groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang zoeken en experimenteren heb ik de fout gevonden.

Helaas zat ik het helemaal in de verkeerde hoek te zoeken.

 

Ik heb een Mastera2 en gebruikte eerst ***geen-reclame***.

Deze gaf geen fouten op het programmeren en de verify klopte ook!

Nu gebruik ik Chipcat en het werkt perfect!!!

 

Raar, maar waar....

 

Misschien een tip voor anderen.....

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...