keessie100 Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik ben ff op et internet aan het googlen geweest en kwam er een site tegen met allemaal cccam meuk als login spul wel een stuk of 30 onder elkaar. Heeft iemand er al eens wat meegedaan en is het wat??
digitaal kijker Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 vrees dat dit hier niet besproken wordt. zijn illegale dingen allemaal. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
keessie100 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2010 Ja maar daarom zet ik er geen links enzo naar toe, maar het gaat me meer om de ervaring van mensen die er al eens wat mee geprobeerd hebben.
Mydogisgone Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Er is genoeg te vinden op het internet. Daar moet je het ook zoeken, hier op sat4all is dat niet echt een legaal gebeuren! En wordt eigenlijk ook niet besproken op het gebied van cardsharing.
Gast Jeroensky Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: digitaal kijker vrees dat dit hier niet besproken wordt. zijn illegale dingen allemaal. Nee hoor. Zolang je de verbindingen die CCCam maakt binnen je huishouding laat (dus LAN, en geen WAN of wlan die buiten je huis door ander benadert wordt) kan je in weze alles bespreken. Zodra je in dit onderwerp over portforwarding, routerinstellingen, en serverfunctie op www begint, dan pas ben je illegaal bezig. Dus legaal gezien kan ik je alleen vertellen dat het default goed werkt. Wat ik dmv www doe, mag ik niet posten. Wel is er op internet een forum waarbij de naam van cccam in url zit, die geeft je meer info over wat jij vraagt, maar ook daar, zodra je over wan/www gaat praten wordt je er uit geknikkerd. Gewoon google gebruiken en niet bing
M_Z Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Inderdaad, alle vragen over WAN-sharing worden hier niet op prijs gesteld. Ook met cryptische omschrijvingen toch proberen een ongewenste URL mede te delen is volgens de regels verboden. Topic gesloten ! M_Z
Aanbevolen berichten