Ga naar inhoud


[Televisie] Eredivisie Live 2 in verbeterde kwaliteit


Peter Konijn

Aanbevolen berichten

Mischien kunnen de balletjes trappers een oude -analoge- transponder huren? smile Kan ik ook die oude Nokia bak op marktplaats flikkeren.....

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


meestal zijn de voetbalwedstrijden alleen in het weekend, dus eigenlijk hebben ze die kanalen niet zo vaak nodig.

Alleen als er 4 wedstrijden tegelijk gespeeld worden heb je alle kanalen nodig voor niet meer dan 2 uren. Een samenwerkingsverband met een andere zender lijkt mij een optie.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Het wordt gewoon tijd dat CD stopt met doorgeven van deze zenders..

Er gaat genoeg geld om in de balletjes zenders, laat ze zelf hun eigen transponder huren..


Gelukkig ben jij geen directeur van M7/CDS want dan zou de zaak snel op de fles zijn. smile
CDS heeft een concurrentiepositie te verdedigen tegenover de kabel, Digitenne en iptv. Als CDS zou stoppen met EredivisieLive moet jij eens raden waar al de voetbalfans voortaan hun tv-abonnement af gaan sluiten. Hoogstwaarschijnlijk niet meer via CDS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaan ze ook doen met ere 2. die gaat het kanaal delen met hallmark.

Origineel bericht van: Peter Konijn
meestal zijn de voetbalwedstrijden alleen in het weekend, dus eigenlijk hebben ze die kanalen niet zo vaak nodig.

Alleen als er 4 wedstrijden tegelijk gespeeld worden heb je alle kanalen nodig voor niet meer dan 2 uren. Een samenwerkingsverband met een andere zender lijkt mij een optie.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Voetbalhaters: reageer gewoon niet, heeft niet zoveel zin.

 

@Voetballiefhebbers: waar het mij steeds om gaat is dat het aanbod gemankeerd is, doe het goed (zoals bij de digitale kabel en IPTV) of doe het niet.

 

Ik heb een seizoenskaart van mijn favoriete club, die wil ik ook in de uitwedstrijden zien, en wel live want een hele wedstrijd in de herhaling zien is waardeloos. Als jouw cluppie toevallig niet tot de grotere clubs behoort kan het maar zo zijn dat je weken achter elkaar de klos bent.

 

Ook voor de neutrale liefhebber wordt niet altijd een logische keuze gemaakt, ze zenden liever Ajax-Excelsior op kanaal 1 uit dan een mooie derby zoals Willem II-NAC.

 

Of het nu aan CDS of ECV ligt zal mij een worst zijn, ik wil gewoon een volledig aanbod voor mijn abonnement.

 

Ze mogen overigens die bijkanalen van mij best delen, content alleen van toepassing op zaterdagavond en zondagmiddag. maar niet delen met een andere live sportzender!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo

CDS krijgt - mits betaling van een bepaald bedrag aan Eredivisie Live - toelating om het ganse SD-pakket op sat te brengen, maar moet zelf instaan voor de transponderhuur en andere kosten.

Om de transponderhuurkosten te beperken, worden enkel het eerste en tweede kanaal doorgegeven, maar in principe kan/mag CDS ze alle vier doorgeven.

Economisch is het blijkbaar niet interessant om dit te doen met het derde en vierde kanaal.

(het ganse verhaal dat hiervoor staat werd op het "andere" forum uiteengezet, dat is dus de bron, ik heb het niet zelf uitgevonden)


@Paullo,

Op het forum van CanalDigitaal zou volgens thomas999 staan dat
CanalDigitaal alleen de rechten van Eredivisielive 1 en Eredivisielive 2 heeft.
Zie hier

Ik meen hetzelfde als thomas999 gelezen te hebben.
Alleen kan ik het bewustje stukje daar nu niet zo snel traceren.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Kijk weer een seizoen via internet.
2 kanalen heb ik vaak niets aan !

Misschien ook een optie voor CDS... de internet connector op de philips bakken aktiveren...

Citaat:

Op het forum van CanalDigitaal zou volgens thomas999 staan dat
CanalDigitaal alleen de rechten van Eredivisielive 1 en Eredivisielive 2 heeft.
Zie hier

Dat wil nog niet zeggen dat dit niet uitgebreid kan worden...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

[offtopic]

Origineel bericht van: Littlesat
Origineel bericht van: sattaz

Op het forum van CanalDigitaal zou volgens thomas999 staan dat

CanalDigitaal alleen de rechten van Eredivisielive 1 en Eredivisielive 2 heeft.

Zie hier

Ik meen hetzelfde als thomas999 gelezen te hebben.

Alleen kan ik het bewustje stukje daar nu niet zo snel traceren.

 

Dat wil nog niet zeggen dat dit niet uitgebreid kan worden...

 

@Littlesat,

 

Dat heb ik toch ook niet beweerd of zelfs maar de suggestie gewekt!?

 

Naast het verbeteren van de kwaliteit van Eredivisie Live 2 (en ook Eredivisie Live 1)

ben ik (net als jou?) van mening dat Eredivisie Live 3/4 toegevoegd moeten worden.

Maar ja, dat is eigenlijk een ander onderwerp voor een ander topic.

[/offtopic]

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...