Ga naar inhoud


popup uitzetten in iphone 4


Daan

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Weet iemand hoe ik deze uit kan zetten,als ik een sms wilt versturen krijg ik een popup te zien met>

 

Videogesprekken

Uw aanbieder kan kosten in rekening brengen voor sms-berichten die worden gebruikt om videobellen te activeren.

 

Kan deze optie nergens vinden frown

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal dit wel zijn (zie onder), heb hem (pop-up) zelf trouwens nog niet gezien. Je kan proberen onder instellingen > telefoon > Facetime uit te zetten. Staat hier trouwens wel aan, zonder pop-up.

 

Gebruik van FaceTime kost je geen belminuten, beweert Apple. Zodra je verbinding maakt schakelt het gesprek over naar het Wi-Fi-netwerk, zodat je geen verdere kosten hebt. Maar wat veel mensen zich niet realiseren is dat het activeren van FaceTime wel degelijk geld kost. Bij het activeren van FaceTime wordt contact gelegd met een Britse activatieserver van Apple. Er wordt daarbij €0,21 in rekening gebracht voor een sms-bericht naar het nummer 00447786205094. Op je telefoonrekening vind je deze activatiekosten terug als ‘Berichten verstuurd naar het buitenland’. Niet dat je je met een bedrag van 21 eurocent meteen bestolen hoeft te voelen, maar het kan toch vraagtekens oproepen als je de eerste telefoonrekening van de iPhone 4 binnenkrijgt.

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Zal dit wel zijn (zie onder), heb hem (pop-up) zelf trouwens nog niet gezien. Je kan proberen onder instellingen > telefoon > Facetime uit te zetten. Staat hier trouwens wel aan, zonder pop-up.

Gebruik van FaceTime kost je geen belminuten, beweert Apple. Zodra je verbinding maakt schakelt het gesprek over naar het Wi-Fi-netwerk, zodat je geen verdere kosten hebt. Maar wat veel mensen zich niet realiseren is dat het activeren van FaceTime wel degelijk geld kost. Bij het activeren van FaceTime wordt contact gelegd met een Britse activatieserver van Apple. Er wordt daarbij €0,21 in rekening gebracht voor een sms-bericht naar het nummer 00447786205094. Op je telefoonrekening vind je deze activatiekosten terug als ‘Berichten verstuurd naar het buitenland’. Niet dat je je met een bedrag van 21 eurocent meteen bestolen hoeft te voelen, maar het kan toch vraagtekens oproepen als je de eerste telefoonrekening van de iPhone 4 binnenkrijgt.


heb het gevonden ik gebruikte een extern prg voor sms daar kon je het uitzetten,sms ik via me eigen provider komt het popup scherm niet.
en facetime heb ik uitgezet dat gebruik ik niet.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog de Iphone 3, maar dit trok wel mijn aandacht.

 

Heb maar eens gegoogled op disable, maar weinig info. Dus dan maar zoeken op enable smile

 

Volgende linkje met info kwam ik tegen >> IPhone NZ << . Als ik het goed begrijp ligt het aan de provider die het toestel verkoopt.

 

Wellicht is er een methode om het nummer te veranderen.

 

Activeren kan met een MMS bericht, dus wellicht wat zoekwerk waard om het ook zo te disablen.

 

Lees het vervolg wel hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...