Ga naar inhoud


project-valerie media center


whatyouneed

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: M€®LïÑ
Inmiddels gevonden, en het werkt.
Vertel eens hoe je de config hebt aangepast: ik krijg het niet voor elkaar het programma verbinding met de box te laten maken.
En nu het draait: is het idd handig om de vele foute beschrijvingen die Valerie maakt, aan te passen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the_knarf
Origineel bericht van: alstare

En welke versie van project valerie gebruik je ? Ik had de laatste geinstalleerd en onmiddelijk groen scherm en crash van Enigma...


ik zit nu niet achter mijn DM , maar ik denk versie 459.
welke installeer je oe15 of oe16?


oe16 als ik het me goed herinner. Heb ondertussen alles gedelete, mn dreambox kwam in oneindige loop van green screens frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

In OpenPLi 2.0 zit project-valerie nu in de downloads. Deze versie is speciaal voor OpenPLi gecompileerd, en is dus ook weer zonder groene schermen te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn connectie naar de dreambox werd autom. herkent, zei het dat ik soms 2x moet opstarten om een connectie te krijgen.

Verder kun je die PC versie links laten liggen want die werkt verder ook voor geen kant omdat je idd niets kan aanpassen tav foute info.

 

Ook op de DB zelf is het lastig oom de juiste info in te laden dus heb ik gewoon zelf het TT nummer opgezocht en in de filenaam gezet.

(http://www.imdb.com/title/tt1423995/) dit is b.v de film 'stone '

Dus op deze manier Stone tt1423995.mkv

 

 

 

Sux6 ieder.

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M€®LïÑ
Ik vind het de beste mediaplayer die ik gezien heb voor enigma2
Dit begrijp ik niet: het is helemaal geen "player", hij gebruikt gewoon de speler van E2. Valerie is alleen maar een schil eromheen met een integratie met data van de IMDB.
Heb je overigens ook gezien dat heel veel koppelingen met de IMDB absoluut niet kloppen? Je zou dat met het bijbehorende PC-programma moeten kunnen corrigeren, maar ik heb geen idee hoe dat daadwerkelijk te doen.

Begrijp me niet verkeerd: ik denk dat Valerie een veelbelovend project is, maar er moet nog wel heel veel gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je het is eigelijk geen mediaplayer maar een schil zoals gebruikt word bij Plex (apple).

En zoals ik al eerder aangaf, laat het PC programma links liggen want dat werk gewoon niet lekker.

 

Overigens is zoals alle vergelijkbare players het geheel afhankelijk van de zoek functie op IMBD.com, en ja daar zit natuurlijk het probleem, want je moet wel zorgen dat de juiste titel in de bestandsnaam zit want dit is meestal niet het geval.

Je kunt dit dus zelf makkelijk oplossen door de juiste naam mee te geven, en beter nog de tt12345 code die word gebruikt op IMDB.com

 

Als je dat namelijk doet dan zul je zien dat het probleemloos werkt en ook de series netjes worden gerangschikt.

Vergeet overigens niet dat het geheel nog niet af en dat het fouten zou maken bij het zoeken ligt natuurlijk niet aan het programma.

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...