Ga naar inhoud


project-valerie media center


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Dit kwam ik tegen op het het net

het heeft een mooie site dus hier is de link

http://code.google.com/p/project-valerie/

 

 

 

The aim of project valerie is to create an easy to use full feature media center for all enigma2 based set top boxes.

 

The main improvement to a standard enigma2 installation is that instead of being multimedia support just a nice re on the side, in Project Valerie multimedia support is the key feature.

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 maanden later...

Ik heb het er nu inmidels een aantal weken op staan. Er wordt zeer grondig aan gewerkt dus regelmatig updates. Is helaas niet geschikt voor dvd structuur dus de VIDEO_TS map maar mkv, avi, m2ts enz werken perfect. Voor mijn dvds geruik ik videojukebox. Het ziet er gelikt uit. Het PC programmatje is een beetje buggy maar als je het eenmaal doorhebt werkt het redelijk.

Ik gebruik een dm500hd

 

Patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

twee vragen:

1- hoe kan je het pad naar de ontvanger instellen in het PC programma (er wordt gezegd in de settings, maar dat werkt niet)?

2- Ik heb op de HDD een tweetal mappen gemaakt: eentje met films en eentje met TV-series. Uiteraard ook bij de instellingen die mappen opgegeven. Echter: in Valeries interface staan nu keurig die films, maar niet de opnames in de series map. Enig idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

werkt niet op Pli, crasht volledig de box

Vreemd, want op het PLi forum staat vermeld dat het wel werkt met OpenPli. Maar dan wel met de 2.0.... hij zit nu ook in de feeds maar alleen nog maar via telnet te installeren (omdat de ipk niet het juiste formaat heeft om via het user interface te kunnen installeren).

'opkg install project-valerie'
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga op je pc eens naar je C/programfiles/projectvalerie map.

Daar staan een aantal config filetjes. Deze kun je aanpassen. Werkt beter dan direct in het programmatje. Ben er zeker van dat je je firewall even tijdelijk uitzet!

 

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alstare
werkt niet op Pli, crasht volledig de box frown


Ik heb het nu al een tijdje draaien op OPenpli 1.0 werkt goed en ziet er goed uit.
Jammer dat je niet de Nederlandstalige film info krijgt, maar dat zal ook nog wel komen (hoop ik)

nu alleen nog een fatsoenlijke player om je muziek op af te spelen en mijn DM8000 is een volwaardige Multimedia machine.

gr, Frank

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the_knarf
Origineel bericht van: alstare
werkt niet op Pli, crasht volledig de box frown


Ik heb het nu al een tijdje draaien op OPenpli 1.0 werkt goed en ziet er goed uit.
Jammer dat je niet de Nederlandstalige film info krijgt, maar dat zal ook nog wel komen (hoop ik)

nu alleen nog een fatsoenlijke player om je muziek op af te spelen en mijn DM8000 is een volwaardige Multimedia machine.

gr, Frank


En welke versie van project valerie gebruik je ? Ik had de laatste geinstalleerd en onmiddelijk groen scherm en crash van Enigma...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...