Ga naar inhoud


Home page openen


Gast

Aanbevolen berichten


Ik denk dat dit niet echt het board is om uw Internet probleem op te lossen gelieve dit soort vragen hier niet meer te stellen .<BR>Dit is en moet een hobby board blijven voor schotelbezitters .<BR>Zoek eens ergens anders ifo over Internet problemen .<BR>Groeten smile.gif<P>------------------<BR> clowncry.gif <P>[This message has been edited by pipo (edited 03 September 2000).]<p>[This message has been edited by pipo (edited 03 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij denkt dat dit hier hoort dan doe je maar ik kan je er niet af kankeren anders was het bij deze al gebeurd en kwam je nooit meer op dit board door eikles als jij verziekt gans het board.<BR> mad.gifmad.gif<P>[This message has been edited by pipo (edited 03 September 2000).]<p>[This message has been edited by pipo (edited 03 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik dacht dat dit het forum van nieuws& info was, wou enkel weten of andere gebruikers hier ook last van hadden?<BR>of het aan mijn computer lag.<BR>ik kan mij voorstellen dat het misschien aan de ombouw van de intro lag.<BR>het spijt me dat ik pipo het elite member gestoord heb in de carnaval periode.<BR>als er niets meer gevraagd mag worden waar doen wij het dan nog voor?<BR>rgds<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou op het gevaar af dat ik ook UITGEKAFFERD wordt...<BR>De Sat4all homepage geeft inderdaad problemen bij het openen, en niet alleen in Internet explorer.<BR>Heb diverse browsers geprobeerd (test123) en allen hetzelfde resultaat.<BR>Het lijkt erop dat het bovenste frame af en toe niet wil (www.triballs.com ?)de rest die van <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> geeft geen problemen.<P>Zo ik ga effe een bomvrije kelder opzoeken en wacht de reacties wel af ;-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb af en toe het idee dat er niks meer gevraagd mag worden.OF vermeld!!!!!!!.<BR>ik had met browsen ook een probleem dan mag dat heus wel eens vermeld worden.(PIPO)<BR>Als het in het verleden het onderwerp een keer aan de orde geweest is dan wordt je bijna van het bord afgegooid.Ik heb hier wel wat moeite mee. Ik vind dit een fijne bord waar alles gevraagd mag worden over satelliet.en laten we het leuk houden!!!!<P>mvg dirk1<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo zeg<P>wat een gezeur zeg de laatste tijd...<BR>ik krijg het gevoel dat een paar mensen op dit board het voor iedereen lopen te vergallen... we zijn hier toch om elkaar te helpen....<P>en inderdaad het bovenste frame laadt inderdaad niet, misschien iets voor de webmaster om naar te kijken??? <P>ennuh voor de rest iets meer tolerantie en respect zou niet verkeerd zijn, ook al ben je een elite member hehehehe<P>trouwens oplossing voor het probleem is dat het bovenste frame alleen laadt als je de site via de index page binnen komt...<BR>dus als je een bookmark hebt naar een pagina in de site treedt het probleem op<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom probeer je niet eens <A HREF="http://www.sat4all.com/index2.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/index2.html</A> <BR>en pipo van jou scheldwoorden ben ik ook niet gediend deze ziektes horen niet op dit board thuis begrijp wel dat dit niet goed overkomt bij mensen die hier mee te maken hebben gehad.<BR>en laten we eens op de postings letten dat worden er de laatste weken wel minder volgens mij worden de mensen bang om te posten en voor alles uitgemaakt te worden.mijn vraag aan alle word dit een asoboard of blijft dit nog vele jaren een sociaalboard "sat4all" laten we met zijn alle daar eens over nadenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens <A HREF="http://www.sat4all.com/index2.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/index2.html</A> <BR>met dit adres laadt bij mij wel het bovenste frame in ik hoop iedereen die hier problemen mee had verholpen zijn.sorry voor de dubbele posting maar mijn bovenstaande posting was helaas om deze tijd verwijderd<BR><p>[This message has been edited by Ibby (edited 03 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het betonnen deksel van de schuilkerder en ook even reageren:<BR>Heb zoals je aangaf ook de link in m'n favorieten aangepast met de /index2.html toevoeging. Nu opend ie wel weer goed. Wel raar, misschien iets niet helemaal OK in de home-page. Nu werkt het direct weer 100%<P>Tnx, nu gauw weer terug onder het betonnen deksel van de schuilkelder.<P>(ben er klaar voor Pipo, scheld maar raak)<P>X<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je dan weer een reaktie .<BR>1 koop een goeie pc<BR>2 zorg dat je een fatsoenlijke update doet via Microsoft Windows.<BR>3 Lees eerst eens dat handleiding zoals iedereen het moet doen alvoors te posten .<BR>4 De webmaster van dit board heeft nog maar juist alle punten op een rij gezet en ja dan lees je weer maar eens de grootste onzin <BR>over de homepage gaat niet open laat mij<BR> niet lachen zeg hahaha.<BR>En wat mijn scheld woord betreft sorry maar ik werd weer eens goed ziek vandaar ik dit schreef maar het was niet zo bedoeld .<BR>Wat ik nog even kwijt wou is dat er de laatste tijd meer en meer mensen express<BR>onzin op dit board komen plaatsen om dan andere mensen boos te maken .<BR>Dit is toch tenslotte een sateliette board en geen hulp ondersteunings centrum voor windows Explorer.<BR>Groeten.<BR><P>------------------<BR> clowncry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, rustig denk aan je hart.<BR>Als iemand problemen heeft met de site mag hij of zij dat wel degelijk van mij in nieuws en info plaatsen.<BR>Het is ook niet aan leden om andere leden te wijzen op hun gedrag denk ik. smile.gif (<-dit is een smily pipo!)<P>De problemen zijn ook gegrond al ligt het niet aan de site maar aan jouw cach. (tijdelijke internet bestanden.)<P>Als je die wist, zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.<P>Voor alle zekerheid zal ik het flash intro en de index page even aanpassen zodat deze naam niet meer in jouw cach voor kan komen.<P>Er hebben meer mensen last van...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...