Ga naar inhoud


Home page openen


Gast

Aanbevolen berichten


Begrijp niet wat ik hier wat mee te maken heb meneer Nafets. Als je nu nog kwaad ben over het feit dat ik een gedubbelcrosd topicje van je hebt gesloten (en het andere gewoon heb opengehouden) dan moet het zo maar maar gelieve dit soort dingen op het board achterwege te laten. Ik heb jou ook persoonlijk via E-MAIL een antwoord op je opmerkingen gegeven en verwacht dat jij dat fatsoen ook heb als je me iets te vertellen wenst te hebben. <P>Satwatcher <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nu iets positiefs als het mag ;-)<P>Het intro is weer veranderd en ziet er nog beter uit!, minder problemen en ik hoef niet meer 8 x refresh intedrukken. Het ziet er echt cewl uit hulde aan de maker(s).<P>Goed werk !<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by pipo:<BR>Als jij denkt dat dit hier hoort dan doe je maar ik kan je er niet af kankeren anders was het bij deze al gebeurd en kwam je nooit meer op dit board door eikles als jij verziekt gans het board.<BR> mad.gifmad.gif<P>Pipo Wat dacht je van die CLOWN van jou, is wel een keer leuk, maar begint ook behoorlijk te vervelen<P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Pipo,<BR>mijn laatste reaktie op jou antwoord en deze topic is: "koop een nieuwe computer" slaat nergens op net als "de nieuwe update via microsoft".Dat korte sorry neem ik aan. Als je van dit gebeuren ziek wordt moet je maar naar de doctor gaan. Geef de mensen voortaan een goed antwoord.<BR>PS. Dat clowntje mag van mij ook weg.<BR>Ik moest voor het nieuwe adres ook eerst zoeken maar blijkbaar heb ik er een paar mensen mee geholpen. Trouwens, ik heb een zeer goede en nieuwe Computer.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Ibby (edited 06 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Sat4All al zei....kappen hiermee de topic hier was het openen van de homepage en niet Pipo of een clown welke hij als signature meestuurt. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde van al die nutteloos gebruikte ruimte op de server , een byzonder nutteloze discussie die inderdaad niets meer met het topic te maken heeft en pipo ,zucht de volgende keer eens diep voordat je met een kannonade begint.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...