Ga naar inhoud


[HEAD MEDIALINK BLACK PANTHER] Ervaringstopic


Snoopy

Aanbevolen berichten


Wat een mooi ding! Alleen als je een duo LNB hebt moet je wel van begin af aan via de wizard de twee Astra satellieten goed aangeven. Heb je maar 1 ingegeven en wil je daarna dit veranderen, ik kreeg het niet voor elkaar. Factory reset doen en vanaf scratch weer instellen.

 

Zaptijden zijn goed. En je kan maximaal 5 servers gebruiken voor CCCam protocol. Ik heb de kanalen editor nog niet kunnen gebruiken (vista 64 bit laptop), als iemand weet hoe ik dit wel kan gebruiken hou ik mij aanbevolen.

 

Jammer vind ik dat je hem nog niet kan instellen als server.

Dat je niet zoveel kan customizen vind ik niet heel erg. Uiteindelijk gaat het mij om het bekijken van HD zenders.

 

Na het opschonen van mijn server heb ik geen vastlopers meer gehad. Maar ik heb mijn BP ook niet 24/7 aan. Erg mooi apparaat en echt value voor money. Ik heb nog geen mooiere en goedkoper apparaat gezien dat cccam ondersteund. Groot pluspunt vind ik het blauwe LCD scherm dat de naam weergeeft van de zender waar je naar zit te kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt wel, alleen erg traag. Bij overzappen paar seconden scambled en dan beeld,,gijsmondria,,

*****************************************************************

 

Traag ben ik het zeker niet mee eens,welke software gebruik je,

de laatste versie gaat erg goed, doet zeker niet onder voor de dreambox.

****************************************************************

 

Alleen als je een duo LNB hebt moet je wel van begin af aan via de wizard de twee Astra satellieten goed aangeven. Heb je maar 1 ingegeven en wil je daarna dit veranderen, ik kreeg het niet voor elkaar. Factory reset doen en vanaf scratch weer instellen.

****************************************************************

 

Dit heb ik nog niet meegemaakt, kon later altijd een satelliet toevoegen zonder problemen.

 

Persoonlijk ben ik erg tevreden met de medialink,s ook gezien de prijs voor een HD ontvanger.

 

Dat je de medialink niet als server kan gebruiken vind ik geen probleem.

Heb bij mij in de meterkast een opstelling gemaakt van een oude DB500 welke gewoon in de standbey stand staat vanwaar ik mijn ML,s kan voorzien van de nodige keys.(WEL INTERN)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand mij vertellen hoe ik de servers in mijn bp kan krijgen maar dan niet handmatig 1 voor 1 intikken.het liefst aan de hand van een bestandtje of zo... ik heb deze bp maar net en heb bij servers helemaal geen 1 server opgeslagen staan...help en alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je helpen.

Druk op de menu toets en vervolgens in de eerste rij van boven naar onder vind je netwerk.

Kijk wat je intern IP is,eventueel opschrijven.

Ga via je PC/Laptop naar de internet regel en vul daar in je

gevonden IP als volgd, 192.168.x.xxx:8080 en daarna enter.

Gebruikersnaam is admin

Wachtwoord is 0000 (als je je wachtwoord in de BP niet hebt veranderd)

De rest kan je wel raden.

 

Gr. S60

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heeft iemand een FW 1.87 er voor me liggen.

Ik had deze erop en daarmee was bij mij het

probleem met het geluid opgelost. Maar via

de online update (beide opties) een paar dagen

later ging ie terug naar 1.85, paar maal geprobeerd

sinds dien, maar blijft 1.85 ....

 

Probleem inmiddels opgelost, de online update

werkt nu wel. Nieuwe firmware 1.90 van 18.02.2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Heb deze ontvanger ondertussen nu ook een aantal weken in gebruik. Moet zeggen dat ie me absoluut niet tegenvalt!

 

Was op zoek naar een goedkope HD tuner, en kreeg via een kennis de mogelijk om (eerst) de Sab Titan I HD te testen. Vond het maar een traag ding, met een gruwelijk spartaanse interface. Vlak erna mocht ik even de Black Panther aan de tand voelen. Komt zowaar in de buurt van een dreambox (relatief... ik weet het). In ieder geval t.o.v. van de SAB. Veel sneller zappen, interface is veel gelikter (semi-transparant, HD "waardig").

 

Heb m'n kaarten (via smartreaders) in een fanless thinclient zitten, die alle ontvangers (waarvan eentje dus de Black Panther is) voorziet van toegang. Werkt vlekkeloos. Kan dus geen oordeel geven over de werking van de interne cardreaders (en eventuele kaart-update perikelen).

 

Positief -tot nu toe- zijn ook de regelmatige firmware updates (laatste is van 4 april op moment van schrijven).

 

Een kanalen editor is trouwens ook via medialink zelf te downloaden. Alhoewel deze wel wat middeleeuws is kwa mogelijkheden.

 

Er zijn nog wel wat verbeteringen mogelijk (Nederlandstalige interface, 'now showing' in kanalenlijst etc.), maar over het algemeen is deze ontvanger in deze prijscategorie zeker het overwegen waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb hem net bijgewerkt. Je moet alleen de Diseqc

settings aanpassen. Zal hem even van de ontvanger halen.

Settings voor A1/A2/A3.

 

Alle laatste CanalDigitaal wijzigingen zitten

erin (als het goed is), ook BBC 1 HD etc.

 

De laatste update 2.12 geeft met balkjes onder de

info knop wat meer info. O.a. duur van de uitzending,

signaalsterkte en kwaliteit. ook welke codering er

wordt gebruikt:

 

B = BISS

I = Irdeto

S = Seca

V = Viaccess

N = Nagravision

CW = CryptoWorks

ND = NDS Videoguard

CO = Conax

DBDATA.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb sinds kort ook een medialink en wil daar een externe schijf van 1 tb op aansluiten. als ik de USB kabel erin doe vraagt hij om formateren, maar vervolgens gebeurd er niks.

 

zijn er andere manieren op de schijf aan de praat te krijgen? wil er namelijk films op zetten en er programma's mee opnemen. wie kan mij hierbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een goede. Heb je al geprobeerd die harddisk via

de computer te formateren ?? Gewoon om te kijken of hij

het daar wel doet ?

 

Meen dat de Panther het EXT3 formaar gebruikt, o.a. met

Acronis Disk Directors Suit kun je onder Windows EXT3

formateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...