Ga naar inhoud


[Release!] Dreambox DM800SE in pre order


Gast

Aanbevolen berichten

Dat geldt ook voor de VU+duo, maar in de 8k is die fan prima via een plugin te regelen, ik hoor de fan niet en alles blijft rond de 40 graden, scheelt soms zo'n 10 graden met een situatie zonder de fan.

 

Ed dus had die er al in gemoeten bij de fabriek. En inderdaad op een andere plek dan waar die bedoeld is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

En wat heeft dat allemaal te maken met de release van de DM800SE?

 

Helemaal niets. Weer on-topic dus!

 

---

 

Hierbij een ernstige waarschuwing voor de leden die het nodig vinden over illegale kopieën te discussiëren. Dat is vanaf vandaag goed voor een langdurige ban want ondanks eerdere waarschuwingen gaat men gewoon door.

 

Kopieen, van welk product dan ook, zijn illegaal en op sat4all worden geen illegale zaken besproken!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Ik snap je reactie niet.

 

Pringle brengt een product ter sprake, de Dune HD Max, en jij wilt de topic sluiten (uiteindelijk te wijten aan de post van Pringle blijkbaar).

 

Zijn reactie is enigszins “off topic”, het onderwerp is ten slotte de nieuwe Dreambox 800HD SE.

Pringle maakt zich echter niet schuldig aan "off topic gebrabbel over illegale rommel"

Ik vind de ontwikkeling op het gebied van nieuwe Dreamboxen interessant, maar ook de ontwikkeling van andere mediaplayers (copyrights schendende inferieure Chinese namaak uitgezonderd). Ik ben dus benieuwd naar meer reacties van leden op dit nieuwe blad aan de Dream boom, maar ook naar nieuwe gadgets zoals de mediaplayer van Dune.

 

Waarschijnlijk snap ik jouw reactie niet omdat er meer gebeurd is in deze topic wat ik niet (meer) kan zien, maar ik zou het waarderen als deze draad open mag blijven.

 

Groet,

Twel12.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: twel12
Michel,

Ik snap je reactie niet.

Pringle brengt een product ter sprake, de Dune HD Max, en jij wilt de topic sluiten (uiteindelijk te wijten aan de post van Pringle blijkbaar).

Zijn reactie is enigszins “off topic”, het onderwerp is ten slotte de nieuwe Dreambox 800HD SE.
Pringle maakt zich echter niet schuldig aan "off topic gebrabbel over illegale rommel"
Ik vind de ontwikkeling op het gebied van nieuwe Dreamboxen interessant, maar ook de ontwikkeling van andere mediaplayers (copyrights schendende inferieure Chinese namaak uitgezonderd). Ik ben dus benieuwd naar meer reacties van leden op dit nieuwe blad aan de Dream boom, maar ook naar nieuwe gadgets zoals de mediaplayer van Dune.

Waarschijnlijk snap ik jouw reactie niet omdat er meer gebeurd is in deze topic wat ik niet (meer) kan zien, maar ik zou het waarderen als deze draad open mag blijven.

Groet,
Twel12.


Een HDI Dune HD Max heeft niets met de Dreambox 800SE te maken en is als zodanig dus gewoon off-topic en in deze discussie dus ongewenst (nu verwijderd).

De andere opmerking over clones staat daar duidelijk los van. Ik heb ook diverse reacties over clones moeten verwijderen.

De waarschwing kreeg pringle omdat ik voor zijn bericht al heel erg duidelijk had geschreven:

Citaat:
En wat heeft dat allemaal te maken met de release van de DM800SE?

Helemaal niets. Weer on-topic dus!


Ook voor jou geldt: bezwaren via PM of email!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...