Ga naar inhoud


...of toch maar DM8000?


RvdV

Aanbevolen berichten

Een jaar geleden zocht ik naar een goede (HD) vervanger van mijn Topfield TF5000PVR. Mijn gevoel ging richting een Dreambox, maar ik werd toen geattendeerd op de Rebox 9000PVR. Op papier een geweldige machine en ik ben overstag gegaan, mede door de aantrekkelijke prijs. Het is een drama geworden en ik ben nu weer aan het rondkijken. Uiteraard ook weer naar de Dreambox, maar ik heb dit forum ook doorgespit en ik ben toch wel onder de indruk geraakt van de VU+DUO...

 

Vooral de opname/afspeelmogelijkheden zullen intens gebruikt worden. We hebben er nog een Digitenne PVR bij omdat we soms teveel opnames voor één apparaat hebben lopen. Live kijken doen we eigenlijk niet. Betrouwbaarheid is dus belangrijk. De machine zal niet als 'hobbybox' gebruikt worden (maar stiekum wel natuurlijk :D). De VU+ kost de helft(!) van een Dreambox. Hoe zit het met de betrouwbaarheid en stabiliteit (zal er waarschijnlijk Open PLi op gaan draaien). Ik wil niet nog een keer dezelfde fout maken...

 

Concreet: waarom zou ik het dubbele bedrag uitgeven voor een Dreambox of andersom: kan de VU+DUO echt wel de beloftes waarmaken voor de helft van wat een Dreambox kost?

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...