Ga naar inhoud


Ondertitels CanalDigitaal Zender's


Satkieker

Aanbevolen berichten

Op sommige zenders is de onderste regel van de ondertitels ineens tever na onderen keek op NET 5 Law & Order zie ik de regel dan maar voorde helft nog op de Vu Duo met PLI®.

De tv schakelt het beeld automaties op beeldvullend dan zijn de balken aan de zijkant(4:3 uitzending) weg kijk ik via de Philips tv met ziggo cam erin dan is het wel goed en via de HUMAX 5050 is het ook goed.Meer die dat hebben of opgevallen is?

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Satkieker™
......De tv schakelt het beeld automaties op beeldvullend dan zijn de balken aan de zijkant(4:3 uitzending) weg...........


Zet het beeld eens gewoon op 4:3 ipv de platgedrukte koppen stand.....wellicht scheelt dat?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rvs4all
Het lijkt wel of CD mee zit te lezen; net nadat ik vorig bericht gepost had, knipperde het beeld even en nu staan de ondertitels wel goed smile



Als dat zou kunnen en zo'n snelle oplossing, dat kan CD [nog] niet.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de meeste images werken de ondertitels gewoon niet goed... Dit komt omdat regels samengevoegd worden, opnieuw gesplit, elementen niet juist verwerkt worden e.d.... Met geluk heb je ze nog tenminste in het wit en niet in een blauwige kleur of plotseling een of andere felle kleur. Dit is heel normaal. Klagen bij DMM zou ik zeggen of bij het image zelf. Maar zover ik kan zien is er weinig aandacht voor goede ondertitels. Vast en zeker omdat in veel landen wordt nagesynchroniseerd.

 

Ach ja, dat de ondertitels niet goed zijn met een Dreambox image dat heeft niets met CDS te maken lijkt me...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...