Ga naar inhoud


[Homecast] Wil iemand zijn ervaring delen over de HOMECAST Magic Pro?


Gast USER

Aanbevolen berichten


heb magic pro enkele dagen.is al vastgelopen.start op,beeld staat stil.gaat uit.enz,enz enz.had hem doorgelust maar bij opname kon ik tuner2 op vele hd zenders niet gebruiken!.maakte zelf harde schijf leeg.

 

gaat terug met een noodgang !!!

topfield 7710 hdtwinpvr, homecast magic pro, Multytenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb andere ervaring, ben juist zeer te spreken over deze decoder.

Heb ook sinds een week of 2 deze decoder in huis.

 

Heb nog niet alles uit kunnen proberen, maar installatie gaat heel gemakkelijk (fastscan), programmeren van opnames kan via de pc (webinterface), en decoderen doet ie ook geheel automatisch.

Er zit ook een fan aan de achterkant, dus totaal geen warmte problemen, wat wel heel vaak een issue is bij andere decoders.

 

Er zijn nog wel een aantal kleine zaken te verbeteren, met name in het OSD menu, maar daarvoor is er al een update onderweg.

 

Meer dan tv kijken en opnames heb ik er nog niet mee gedaan, maar alle andere opties ga ik zeker nog uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben tot nu toe ook erg tevreden over deze ontvanger. Het apparaat is stabiel, beeldkwaliteit is uitmuntend! Er zijn hier daar nog wat verbeterpuntjes, afstandsbediening is nog wat traag, net als het zappen, maar dat gaat helemaal goed komen. Nieuw software staat in de bouwsteigers en moet ergens in november uitkomen. NB: De ontvanger hier nu twee week staan en nog geen vastloper gehad smile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik krijg hem einde van de maand in de Huiskamer smile kan niet wachten.

Ik ben er al 2 maand mee bezig om de keuze te maken.

 

Heb een Demo gehad van mij dealer en wat ik heb gezien is gewoon heel erg mooi.

 

Ik wilde een echte Twin PVR met multimedia functies, zal mijn bevindingen direct plaatsen na het testen. Maar kan denk ik pas na een week of 2 echt een oordeel geven.

 

Ik heb dus ook van mij dealer gehoord dat er een nieuwe OSD (GUI) wordt gemaakt, en Youtube ook wordt toegevoegd.

 

Ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2 weken heb ik de Magic Pro, de Beneluxversie welteverstaan. Out of the box een prima apparaat met een hele goede beeldkwaliteit. Draait op Linux maar is wel gesloten. Je kunt dus niet zelf gaan lopen kloten, wat met mijn beschikbare tijd alleen maar een voordeel is. Hij zit ook in de pijplijn voor CanalDigitaal certificatie, dus je bent verzekerd dat je opnames ook in de toekomst gedecodeerd worden opgenomen. Wel af en toe wat foutjes, geen beeld op normale zenders bij zappen, terwijl die vlak daarvoor bekeken werden, wel af en toe een vastloper, zappen mag sneller, PIP werkt niet. Maar voor een eerste firmware erg volwassen. Ik heb d e nieuwe firmware ook gezien en die is echt veel sneller en mooier. Ergo, probleemloos apparaat met af en toe nog een hick-up, mag het....

 

Hij geeft bij mij trouwens bijna alle CanalDigitaal zenders weer zonder abbo, dus incl. Eredivisie Live, Film1, Sport1 etc. etc. !!! Mij hoor je niet klagen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou de uitspraken van Clark even met een korreltje zout nemen.

 

Geheel onpartijdig is hij namelijk zeer zeker niet whistle

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 3 week nu een Magic Pro en moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben, vooral de als je ervanuit gaat dat dit de eerste software is. Ik weet dat er nieuwe software in de maak is. Via mijn dealer gehoord. Ik heb de multimedia functies nog niet eens allemaal gestest is gewoon teveel, maar het is zeker een aankoop waar ik geen spijt van heb.

 

Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de magic pro nu een maand en ben er redelijk tevreden over, ik vind wel dat het display wel erg klein is uitgevallen en de vin voor de koeling is erg lawaaierig, de teletekst is ook een onderschoven kindje ten eerste heb ik op friesland tv een poolse teletekst, ook kan de letter groote niet worden gebruikt dit is bij ondertiteling erg vervelend ook tegelijk tv en teletekst kijken door middel van mix werkt ook niet, dan is er nog de faforieten lijst je kan hier geen apparte lijsten samen stellen want de decoder telt de cijfers gewoon door bv. in sport wil ik 10 zenders en in film 10 zenders de decoder telt dan geen twee keer tien zenders maar gaat dan naar 11 t/m 20, het heeft dan ook geen zin om apparte lijsten te maken, bij het aanzetten van de decoder duurdt het soms heel lang eer de harde schijf klaar is voor gebruik, ook vind ik het jammer dat je alleen met 10 procenten tegelijk door kunt zappen tijdens afspelen en niet zelf net als bij de topfield de procenten kunt bepalen bv. 11 of 33 procent enz.ook wordt tijdens het afspelem niet de al afgespeelde tijd in procenten aan gegeven maar alleen maar met een rode balk. ook de service van homecast is niet goed je kan op de site via een forum een inlogcode aavragen om mee te doen aan het forum alleen je krijgt geen inlogcode, al met al is het beeld geweldig mooi en worden deze bugs in de toekomst opgelost. mvg ate

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 jaren later...

volgens de specs lijkt mij dit een leuke ontvanger.

Heeft iemand nog opmerkingen na de laatste van 26-01-2011.

Is de ontvanger verbeterd en goed of...............niet aanschaffen.

dan is de vraag welke dan met vergelijkbare specs.

Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm Triax
Samsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...