Ga naar inhoud


Problemen met mijn huidige abonnement


Blackadder

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Ik heb een probleem en hopelijk kan iemand mij raad geven,

 

Ik heb sinds 2 jaar het HDTV/Thema pakket. Eerder dit jaar kreeg ik de optie om mijn abbonement ongwijzigd te laten of alleen het HDTV abo voor 5 Euro te nemen. Ik heb het dus ongewijzigd gelaten.

 

Nu werd in vanmiddag gebeld door een dame van CD met de mededeling dat ik een basispakket erbij moet nemen of ze zeggen mijn abo op. Toen ik mijn abo afsloot, meer dan 2 jaar geleden hen ik duidelijk gevraagd of het mogelijk was om alleen het HD/Thema pakket te nemen. Dat was dus geen probleem. Die dame aan de telefoon vanmiddag bevestigde dat. Maar nu mag het ineens niet mee omdat het niet eerlijk is tegenover andere abonnees. Toen was het geen probleem omdat ze graag die pakketten wilde verkopen. Maar nu verplichten ze me ineens om er minimaal een basispakket bij te nemen. Zo niet dan sluiten ze mijn abonnement af. Kunnen ze dit zo maar doen?

Dit getuigd van weinig respect naar de klant toe.

Ik vind het echt te gek voor woorden dat ik dik 2 jaar deze abo mocht hebben en me nu eruit willen gooien als ik mijn pakket niet ga uitbreiden.

 

Blackadder

 

 

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op dit moment lijkt het meer op een verkooptruc.

Hoeveel mensen zullen nu geen JA zeggen tegen deze verkoopster ?

 

Als zij het abonnement willen opzeggen zal dat schriftelijk dienen te gebeuren. Ik denk dat het nu nog niet zover is.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week door een dame van canaldigitaal gebeld of ik belangstelling had voor een HD-ontvanger+doulnb toen ik zei dat ik geen belangstelling had wou ze mijn entertaimentpakket opzeggen en toen ik zei dat al HD-ontvanger+doulnb heb werd ze spontaan vriendelijk.

 

Ik vind geen stijl van canaldigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...