Ga naar inhoud


[Coolstream] 2 x Nieuwe Coolstream HD


Satlook

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Kleine aanvulling,

 

De standaard 2.03 ("zonder streepje") werkt trouwens hier ook zonder problemen.

De keuze van de Oscam-versie is belangrijk anders geen beeld of andere haperingen.

 

Maar het blijft een "lastige" ontvanger om te programmeren. Sommige dingen, zoals het streamen naar bv iPad, zijn niet mogelijk terwijl dat met een Enigma2 ontvanger wel kan. De harddisks van andere ontvangers zijn ook niet zichtbaar en/of benaderbaar.

Verder werd een paar maanden geleden geconstateerd dat het een perfecte ontvanger is en dus wel een eigen plaatsje hier op het forum verdiende, maar nu zie je nog maar zelden een posting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satelitedream

Zelf ben ik al een tijdje in bezit van een coolstream, en ben er nog steeds erg tevreden mee, de ontvanger is nu 2 jaar oud.

Heb er wel een andere fan ingezet werd echt gek van het lawaai, ook als het ding in standby stond, maar heb dit dus opgelost.

gebruik de settingslijst ven henksat en zet deze om naar de neutrino.

Ik gebruik deze box als slaapkamerbox, heb in de woonkamer een vu+ duo, hiermee werkelijk nooit geen problemen, een bijzonder fijne ontvanger, met ook wel wat een fan probleem.

Bij de kinderen op de slaapkamer een xtrend et5000, vind de kwaliteit hiervan evengoed als de vu+, en gebruik om te rommelen een amiko alien.

Dit vind ik een snert ding alleen op spark loopt deze ontvanger goed maar enigma is een ramp tenminste zonder emulatie van bv oscam loopt deze als een trein, maar zodra oscam wordt gestart, is het 1 en al vastlopen en weet ik al wat nog meer, werkelijk van alles geprobeerd, neen voor mij geen alien meer.

Kwa beeld weet ik niet welke ontvanger het best is de vu+ of de coolstream, ik denk dat de cool het gaat winnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satelitedream

oscam of cccam? inderdaad ook ik vind het oscam een heel gedoe,

niet het instellen dat valt wel mee, maar het gedoe om een goede versie bij je ontvanger te vinden, ben er bijna radeloos van geworden, maar heb het werkend op de cool.

Toch gaat mn voorkeur uit naar cccam dit loopt zonder problemen op mn vu en et5000

 

ik gebruik als image op mn cool de bluepeer een erg fijne image je kan hem van een bekend coolstream board halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat cccam helemaal niet loopt op de coolstream. Zodoende is oscam een reële optie maar een goed werkende oscam file is zeldzaam. Niet iedere nieuwe versie werkt.

 

Heb verder nog twee ET9000 die prima draaien op cccam en met deze boxen combineert de Coolie goed. Maar zo eenvoudig instellen en programmeren als de ET's, neen dat is de Coolstream niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...