Ga naar inhoud


[Coolstream] 2 x Nieuwe Coolstream HD


Satlook

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

heb alles gedaan volgens deze site maar zie de map niet op mijn pc ,kan wel internetten met mijn coolstream heb windows7 ultimate ,krijg geen mappen te zien maar wel via mijn upnp browser maar hier heb ik niks aan ik wil graag de films zien op mijn pc en afspelen met de coolstream ,vergeet ik iets?.***geen-reclame***.com/showthread.php?t=157550

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

De Coolstreams zijn allen Neutrino ontvangers, dus dat gaat niet.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: basvelt
een vraagje kan er ook pli ingelezen worden volgens ###geen-reclame###
kan dit maar ik zou niet weten hoe


Ik kan me niet voostellen dat iemand van die zaak je deze onzin heeft verteld, ze weten daar uitstekens wat wel en niet kan!!

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tech
Origineel bericht van: basvelt
een vraagje kan er ook pli ingelezen worden volgens ###geen-reclame###
kan dit maar ik zou niet weten hoe


Ik kan me niet voostellen dat iemand van die zaak je deze onzin heeft verteld, ze weten daar uitstekens wat wel en niet kan!!


Hehe ook de commercie heeft daar toegeslagen Tech, je kan het beter beantwoorden met:

- De "oudere" werknemers zullen je vast dat niet verteld hebben, de "nieuwe" heb ik geen ervaring mee wink

Maar inderdaad geen Pli neutrino beschikbaar

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb hem ook

werkt niet met welke module ook om canaaldigitaal aan de gang te krijgen ,gewoon oscam installeren en de nodige bestandjes eventueel zoals oscam server enz.De kaartlezer werkt dan perfect zonder haperingen,standaard word het bij de neo standaard geinstalleerd omdat die alleen maar een kaartlezer heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt tot aan afgelopen vrijdag maar heb nu met beide, de neo en de zee ,timeouts, zenders gecodeerd lopen naar 13/14 seconden vast ,zap daarna naar een vrije zender en dan direct weer terug naar een canaal digitaal gecodeerde zender en heb weer beeld maar beeld stopt dus weer na 13/14 seconden

Heb je hier ook een oplossing voor?

Is maanden goed geweest,zijn er meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met oscam hetzelfde probleem gehad, heeft ook maanden goed gewerkt, gebruik nu newscam weer wat espresso rond november 2010 een keer op deze site heeft gezet. Overigens schijnt de importeur met de fabrikant bezig te zijn de common interface werkend te krijgen, hopelijk met succes. zelf ben ik niet zo handig met oscam etc.

coolstream neo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu juist de reden wat mij weerhoud om een Coolstream te kopen.

Er word gezegd dat oscam net zo goed werkt als cccam, maar er zijn toch weer problemen met het blijven werken van de kaart.

Wat ik eigenlijk bij cccam nog nooit heb gehad.

Wel jammer dat ze cccam niet werkend is te krijgen op de coolstream/neutrino, het lijkt me een leuek box.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Oscam niet stabiel vindt kan je er ook voor kiezen de box op Newcs / Mgcamd te laten draaien. Deze combinatie zapt wel iets langzamer, maar heeft geen problemen gehad. Je hoeft je keuze niet te laten afhangen van Oscam. Bovendien als Triple Dragon liefhebber/kenner zal deze box je zeker moeten bevallen. Neutrino loopt zeer stabiel en is snel.

Bovendien heeft coolstream een super beeldkwaliteit die beter is dan bijv. de Vu+ Solo of de ET5000.

 

De huidige oscam versie's zijn zeer stabiel en geven nu geen problemen meer met de nederlandse kaart. Bovendien is Oscam open source en komen er dagelijks nieuwe versies uit.

 

In veel opzichten is Oscam verder dan CCcam, bijv. sky italia draait wel op Oscam en niet op CCcam.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...