Ga naar inhoud


Satelliet ontvanger in TV??


Gast nicc

Aanbevolen berichten

Ik overweeg een led tv te kopen. Zijn er led tv's met ingebouwde satellietontvanger zodat mijn satellietontvanger overbodig wordt? Zo ja, weet iemand welk merk/type?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je bijvoorbeeld via kieskeurig gaat zoeken vind je een aantal exemplaren met satelliet ontvanger. ik ben dan wel benieuwd of die goed samenwerken met Canal Digitaal. toevallig hebben mijn ouders afgelopen weekend een LCD gekocht met ingebouwde ontvanger, komend weekend maar even kijken wel merk het is en hoe het beeld is.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb zojuist een panasonic plasma tv met multituner gekocht en deze werkt goed met canaldigitaal en een aston 1.07 dual crypt ci module. Het is een p42gt24, gekocht via een_of_andere_veiling_site in oostenrijk. Maar bij een internetbedrijf in Uden kun je er ook een bestellen. Het is een panasonic plasma p42g15 die ook een multituner schijnt te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Hoi
dat probleem ken ik niet
en misschien moet je het de lezers dan ook effe uitleggen?
ciao


Er is op dit moment nog steeds een probleem met bepaalde tv`s met ingebouwde dvb-s tuner.
En het probleem zit hem in de verandering van QPSK naar 8PSK, en in het bijzonder in combinatie met de OneCAM (voorheen PowerCAM).
Alhoewel ik persoonlijk met de genoemde zenders (history/eurosport HD)ook geen of zeer slecht ontvangst heb met de C+ CAM en de nieuwe Aston CAM (versie 2.25).
Verder word (er) mij vertelt dat eventueel ook de combinatie met je diseqc van belang zou kunnen zijn, maar die link snap ik zelf niet goed (misschien iemand die mij dat zou kunnen uitleggen).
En het gene wat ook zo raar is, is dat het op het ene scherm wel allemaal goed werkt, en op het andere het genoemde probleem.
Dus vandaar dat ik dit hier even wou vermelden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs Panasonic LED-TV TX-L32D25 gekocht, met ingebouwde tuners voor analoog, DVB-T, DVB-C en DVB-S oftewel satellietontvangst.

 

Deze tuner werkt probleemloos met een Aston Crypt 1.07, softwareversie 2.23. Eurosport HD en History HD zijn gewoon te zien. Gebruik van smart-wi is ook geen probleem.

 

Ook de Panasonic plasma's hebben tegenwoordig deze ingebouwde tuners en ze ondersteunen diseqc 1.0 dus Astra 1/2/3 & Hotbird ontvangst met een Visiosat of Wavefrontier kan ook.

 

En het grote voordeel is natuurlijk dat je aan één afstandsbediening genoeg hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...