Ga naar inhoud


Zo eindelijk geslaagt voor N licentie, het feest kan beginnen.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Welkom, nu wachten tot je papiertje binnen is. Uiteraard heb je al een call uitgezocht toch?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ptmtv
Een N licentie en een PE1 call gaat ook niet toch?
Daar moet je volgens mij een F licentie voor hebben.

Overigens gefeliciteerd!


Kan zijn,Ik heb dit als mijn idee aangemeld iets anders mag ook als het maar een beetje in mijn naam past.Het papiertje is nog niet binnen dat komt nog.Ik ben in ieder geval blij dat ik hem heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gefeliciteerd! Als Novice mag je enkel een PD call uitkiezen. Voor het grotere werk zijn alle calls toegestaan behalve PA0, die is gereserveerd voor "bejaarden" :D

 

Origineel bericht van: Rekordc
Is dat nog wat of heeft internet alles overgenomen?
Er is zeker nog veel te beleven, de pc vormt een steeds belangrijker stuk gereedschap in de zendwereld, oa voor PSK31 en SSTV. Er zijn zelfs sites waarop je kan zien waar je digitale signaal ontvangen wordt.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb nooit begrepen wat de lol is aan deze hobby, maar ik vloog vroeger met 25cc motoren in radiografisch bestuurbare vliegtuigen en wat daar de lol aan was snapte verder ook geen mens wink (behalve ikzelf de de rest van de club natuurlijk)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...