chukky2 Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Ikzelf heb nog steeds een jdm programmer,Daarom heb ik het programma icprog nog altijd gebruikt ,tot ik windows xp op mijn computer installeerde.Het programma icprog werkt dus niet meer,of is er nog een oplossing voor dit programma te kunnen gebruiken onder windows xp .. Wie kan mij helpen. groetjes aan iedereen.
Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Ook ik heb hetzelfde probleem en ben er nog steeds niet uit. Onder '98 werkt het allemaal perfect. Op en zeker moment heb ik een oude versie ICPROG gebruikt en laten emuleren onder windows 98 en het liep perfect. Enige weken later werkte het weer niet. Nu een nieuwe versie geprobeerd, direct / windows api geprobeerd, de driver en gebruiksaanwijzing op de site van Bonny Gijzen geprobeerd, niks helpt. Geen alternatief programma gevonden. Klote dus. Cu Geo
Gast Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 Het prog geeft tijdens opstarten een wijgering ( win kan driver niet vinden ) deze moet je negeren. deze komt twee maal achter elkaar. ik heb het zelfde, maar het werkt wel. anders wil ik je de drivers nog even mailen. groeten
FredjeV Geplaatst: 12 mei 2003 Geplaatst: 12 mei 2003 Heb je icprog.sys in dezelfde dir staan als icprog... Heb je wel icprog.sys Bij mij werkt het namelijk probleemloos onder Xp. FredjeV Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen