Ga naar inhoud


[Docu] De Grote Oorlog op BBC 1


pollebru

Aanbevolen berichten

De Britse publieke omroep BBC 1 zendt zondagavond om 22 uur een documentaire uit over de Eerste Wereldoorlog; The First World War from Above. Bijzonder aan deze documentaire is dat er unieke beelden worden vertoond die tijdens de oorlog vanuit de lucht zijn gemaakt. Het betreft zowel foto- als videomateriaal.

 

De foto's, recentelijk gevonden in Parijs, die door Britse piloten tijdens de oorlog zijn genomen, laten de verwoestingen vanuit de lucht zien. Naast deze materiële verwoesting, is ook het menselijk leed vanuit de lucht vastgelegd. De videobeelden tonen de loopgraven en slagvelden zoals die erbij lagen na de oorlog, in de zomer van 1919.

 

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11698287

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ik had meer vergelijk van oude en nieuwe beelden verwacht.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien voor degenen die hem gemist hebben. Het is te downloaden. Zoek op: BBC The First World War From Above 2010 in alt.binaries.documentairies

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zeer geintresseert in deze docu.Alleen heb ik geen binairies download programma omdat online een belabberde nieuwsserver heeft.Zou iemand hem voor mij als bittorrent willen aanbieden.Ik zou je heel dankbaar zijn.

M.V.G. Dokie smilesmilesmile

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...